Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:En tiiä onko yhtään sama asia, mut tahtoisin sen Swiss Diamond-pannun ja muistaakseni se on jotain 100e..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:En tiiä onko yhtään sama asia, mut tahtoisin sen Swiss Diamond-pannun ja muistaakseni se on jotain 100e..![]()
Mäkin kattelin sitä anttilan verkkokaupasta, mutta ei selvinnyt oliko se nyt titaaninen vai mikä. Aika hintava kylläkin :/
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Scanpan paistin pannut on ainakin pinnoitettu titaanilla. Mulla on sellanen ja oon tykänny kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Scanpan paistin pannut on ainakin pinnoitettu titaanilla. Mulla on sellanen ja oon tykänny kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Nanokomposiitien turvallisuudesta ihmisille väitellään kovastikin. Miksi siis hankkisi sellaisen tuotteen juuri ruoanlaittoon???
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:En tiiä onko yhtään sama asia, mut tahtoisin sen Swiss Diamond-pannun ja muistaakseni se on jotain 100e..![]()
Mäkin kattelin sitä anttilan verkkokaupasta, mutta ei selvinnyt oliko se nyt titaaninen vai mikä. Aika hintava kylläkin :/
Sille on omat nettisivut, googleta. Vaikuttaa tosi hyvältä, ajattelin ostaa sen korkealaitaisen. Lisäksi pinnoitteella oli älyttömän pitkä takuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Scanpan paistin pannut on ainakin pinnoitettu titaanilla. Mulla on sellanen ja oon tykänny kyllä.
Missä niitä myydään?
Titaani on alkuaine, kultaseni. Lukee ihan peruskoulun kemiankirjassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Scanpan paistin pannut on ainakin pinnoitettu titaanilla. Mulla on sellanen ja oon tykänny kyllä.
Mitä on titaani ?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Nanokomposiitien turvallisuudesta ihmisille väitellään kovastikin. Miksi siis hankkisi sellaisen tuotteen juuri ruoanlaittoon???
Mä en suoraan sanottuna ymmärrä mitään noista, mutta tätini vannoo titaanipannujen nimeen ja teflonpannut hajoaa viimeistään parin vuoden kuluttua ostopäivästä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Nanokomposiitien turvallisuudesta ihmisille väitellään kovastikin. Miksi siis hankkisi sellaisen tuotteen juuri ruoanlaittoon???
Mä en suoraan sanottuna ymmärrä mitään noista, mutta tätini vannoo titaanipannujen nimeen ja teflonpannut hajoaa viimeistään parin vuoden kuluttua ostopäivästä..
Perskeles! Mulla on 15 vuotta vanha, koko ajan aktiivikäytössä ollut pieni teflonkattila, eikä se osoita vielä mitään uupumisen merkkejä. Hackman.