K kumikaveri Vieras 19.10.2013 #1 Mistä te tilaatte jos käytätte ja tilatte niitä? Kyllästynyt kaupan suppeeseen valikoimiin.
E Eiiiii Vieras 19.10.2013 #2 Kondomikuningas, älä tilaa sieltä!! Tai mulla jäi paketti tulematta vaikka maksoin etukäteen. Kaalimato esim. on hyvä.
Kondomikuningas, älä tilaa sieltä!! Tai mulla jäi paketti tulematta vaikka maksoin etukäteen. Kaalimato esim. on hyvä.
P Professional Griefer Vieras 19.10.2013 #3 Kondomikuningas, meillä ainaki toimii kaikki just nappiin sen puljun kanssa.
K kumikaveri Vieras 19.10.2013 #5 Alkuperäinen kirjoittaja Lady Gardenea: Kondomit - Kortonki.com Click to expand... Tilaatko itse täältä?
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Gardenea: Kondomit - Kortonki.com Click to expand... Tilaatko itse täältä?
L Lady Gardenea Vieras 19.10.2013 #6 Alkuperäinen kirjoittaja kumikaveri: Tilaatko itse täältä? Click to expand... En tilannut kumeja vaan jotakin muuta. Ei ollut mitään ongelmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kumikaveri: Tilaatko itse täältä? Click to expand... En tilannut kumeja vaan jotakin muuta. Ei ollut mitään ongelmaa.
K kumikaveri Vieras 19.10.2013 #7 Tuolla kortonki.comissa on näköjään kallimpaa kuin kaalimadossa,ainakin tietyt merkit.Vertailin samoja tuotteita ja madossa on halvempaa.
Tuolla kortonki.comissa on näköjään kallimpaa kuin kaalimadossa,ainakin tietyt merkit.Vertailin samoja tuotteita ja madossa on halvempaa.