Mistä tilaatte paperikuvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vili43

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
10 063
1
36
Mun kone vihaa sitä javaa kuin truttoa ja sekoo oitis kun sen nimi vaan ilmestyykin näyttöön, joten oisko jotain semmoista mistä voisi tilata noita paperikuvia, jossa ei tarttis tuota kirottua ohjelmaa käyttää?Muistaakseni ainakin extrafilmillä on tuo. :(

Ite oon tilannu just extrafilmiltä mut pystyyhän sinne lähettää sen muistikortinkin ja siitä tilata. Kuvissa on kestäny max 4 päivää eli jos pärjää sen ajan ilman muistikorttia tai on toinenkin kortti niin sittenhän se onnistuu. Oon miettiny joskus et tilaisin Prismasta kun sais bonusta ja menis ostosten yhteydessä se kuvien tilaus ja nouto mut toistaseks oon antanu miehen naputella koneelta tilauksen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 21:49 vieras kirjoitti:
Ite oon tilannu just extrafilmiltä mut pystyyhän sinne lähettää sen muistikortinkin ja siitä tilata. Kuvissa on kestäny max 4 päivää eli jos pärjää sen ajan ilman muistikorttia tai on toinenkin kortti niin sittenhän se onnistuu. Oon miettiny joskus et tilaisin Prismasta kun sais bonusta ja menis ostosten yhteydessä se kuvien tilaus ja nouto mut toistaseks oon antanu miehen naputella koneelta tilauksen.
Tuli tuossa mieleeni et extralla on nyt viel kampanja et saa 30 kuvaa veloituksetta eli maksaa vaan 4,79e postituskulut.

Yhteistyössä