Mistä tietää onko ne vaan omia typeriä ajatuksia vai onko ne todellisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pompula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pompula"

Vieras
Kun tuntuu ettei merkitse mitään puolisolleen. Välillä jopa tuntuu siltä että se yrittää jotenkin vaivihkaa muuntaa mua mieleisekseen. Tuntuu että se vertailee mua muihin ja olettaa/toivois mun olevan samanlainen kuin jotkut muut naiset..
Asia on selko että mulla on myös joku henkilökohtainen kriisi mutta tunnistan myös sen ettei tässä suhteessa ole kaikki hyvin. Koen että puhuminen tästä miehelle olis hyvin noloa ja mä olisin entistä haavoittuvaisessa tilassa sen jälkeen. Rehellisesti sanottuna en tiedä rakastaako mies mua.

Enkä oikein tiedä miten mun pitäis toimia. Tällä hetkellä olen sukuloimassa ja mies jäi kotiin koska joutuu olemaan töissä. Mun tunteet on ihan vuoristorataa välillä mä kaipaan sitä välillä mä meinaan jo ottaa puhelimen käteen ja tuupata sille jonkun tympeän viestin että saisin aikaan jonkinlaisen pienen riidan ja voisin sitten vaikka sen yhteydessä purkaa kaiken paskan ulos. Muutoin en saa sitä koskaan sanotuksi. Tiedän typerää ja lapsellista mutta minkäs sitä itsellensä voi kun on tällaiseksi tullut...

Miksei se koskaan ole sanonut että se rakastais? Eikä koskaan vastaa jos kysyn rakastaako..
Ajattelin että jos se on vaan arka niinku minäkin. Mutta se ei edes viestiinkään vastaa jos yrittää
sitä kautta ottaa asian esille. Kyllä mä ainakin kirjoittamalla pystyn hankaliakin asioita ilmaisemaan.

chillaa. Ota olut. Puhu ukolles.

ixh7a.gif

Älä mieti liikkaa, sillä mitä enemmän mietit, sitä enempi noi tunteet/ajatukset paisuu. Lopulta niillä ei ole, mitään todellisuus perää ja ne, vääristyy ja aiheuttaa vaan turhaa stressiä ja huolta. Lähe ulkoilee ja vedä kunnon hikilenkki kun alkaa noi aatokset, mua helpottaa aina toi ulkoilu, sen jälkeen on mieli kevyt. Tehkää yhessä jotain hauskaa sun miehen kanssa, ihan kahestaan. Noi on vaan typeriä ajatuksia, vissiin liikaa aikaa pohtia ja kuitenkaan vailla todellisuus pohjaa, vai mitä? Ei mekään miehen kanssa rakkautta koko aika toitoteta, menettää merkityksensä jos, sitä koko ajan hokee. Senkin edestä meillä on tekoja. Puhukaa, teille on suut annettu sitä varten, että puhutte. Et voi tietää miehesi puolesta hänen ajatuksiaan, joten lakkaa peilaamasta omia tuntemuksias, miehees. Olet epävarma, miksi? Onko miehes antanu siihen jotain syytä?

Yhteistyössä