T
Taakan alle uupuva
Vieras
Sitä välillä mietin. Jatkuvasti kun tulee eteen kaikkia kapuloita rattaisiin ja haasteita, sitä väkisinki menettää luottamusta elämään ja sen hyvyyteen ja kauneuteen. Silti välillä on onnellinen ja iloinen, mutta kun esim. lapselle tulee vaikeuksia jossain asiassa niin se syö voimavaroja niin paljon. Aina oon ajatellut että asiat joille ei voi mitään turhauttaa eniten ja on hankalampia käsitellä henkisesti, mutta kun niitä on niin paljon! Lapsen harteille en kaada omia murheita vaan teen kaikkeni että olisin vahva vanhempi hänelle, tuen ja taistelen niitä haasteita vastaan. Mutta vanhempi on vaan niin onnellinen kuin onnettomin lapsistaan.. Ja kun nuo on vaan yksi haastava asia omassa elämässä. Tukiverkkoa ei ole, ja haluaisin luovuttaa yrittämästä ystävystyä ihmisten kanssa, yritän olla ystävällinen, osoittaa kiinnostusta toisen tärkeisiin asioihin ja niin pois päin, mutta loppujen lopuksi tuntuu että kaikki välittää vaan omasta navasta ja sovin vaan hyvän päivän kaveriksi.
Niin sitä mietin että kun eihän mitkään masennuslääkkeet korjaa noita elämän vaikeita asioita kumminkaan. Mitä järkeä vaan turruttaa tunteitaan jos kapuloita rattaisiin tulee silti aina eteen. Ja jos nyt hakisikin jotain lääkkeitä niin viekö ne kaikki positiivisetkin tunteet. Vaikka välillä on haastavaa, meillä kotona on paljon rakkautta, välittämistä ja hyvää. Olen onnekas siinä, tiedän sen. Olen kai aika herkkä ihminen ja koen tosi vahvasti, siksi tuntuu niin lamaannuttavalta etten voi korjata erityisesti noita lapsen haasteita.
Niin sitä mietin että kun eihän mitkään masennuslääkkeet korjaa noita elämän vaikeita asioita kumminkaan. Mitä järkeä vaan turruttaa tunteitaan jos kapuloita rattaisiin tulee silti aina eteen. Ja jos nyt hakisikin jotain lääkkeitä niin viekö ne kaikki positiivisetkin tunteet. Vaikka välillä on haastavaa, meillä kotona on paljon rakkautta, välittämistä ja hyvää. Olen onnekas siinä, tiedän sen. Olen kai aika herkkä ihminen ja koen tosi vahvasti, siksi tuntuu niin lamaannuttavalta etten voi korjata erityisesti noita lapsen haasteita.