Mistä tietää onko löysä alapää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itselläni 3 lasta alateitse, ja kultaiset kuulat (ne pienimmät) pysyy tosi hyvin sisällä, voin esim. hyppiä ylös alas jne.

ja ne kenen kans oon ollut, ovat kehuneet tiukaksi

Alkuperäinen kirjoittaja seksikaupasta tilaamalla kuulat:
itselläni 3 lasta alateitse, ja kultaiset kuulat (ne pienimmät) pysyy tosi hyvin sisällä, voin esim. hyppiä ylös alas jne.

ja ne kenen kans oon ollut, ovat kehuneet tiukaksi

Mistä seksikaupasta?

laita hakuasanksi emätinkuulat niin löytyy liikkeitä, jotka myy niitä. en suosittele ostamaan sellaisia, joissa on kaksi kuulaa peräkkäin, toisissaan kiinni vaan mieluummin yksittäisiä, eri painoisia ja ehkä eri kokoisiakin... ja löytyy niitä muualtakin kuin seksikaupoista.

Mun kokemusten perusteella mies KYLLÄ ilmoittaa jos alapää on tiukka :-D. Siitä seuraa kehuja. Että siitä saattaa tietää että onko vai eikö ole...
Treenauskin auttaa jos on löysä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Kertokaas mitä niillä lihaksilla nyt sitten pitäis tehdä ja missä vaiheessa. Sisään vai ulospäin liikuttaessa?

No tietenkin ulospäin miehen tullessa. Koetappa seuraavalla kertaa puristaa kunnolla ja voi toisinkin päin ei sulla nyt niin tiukka ole ettei sisään pääsisi vaikka kuinka puristaisit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kertokaas mitä niillä lihaksilla nyt sitten pitäis tehdä ja missä vaiheessa. Sisään vai ulospäin liikuttaessa?

No tietenkin ulospäin miehen tullessa. Koetappa seuraavalla kertaa puristaa kunnolla ja voi toisinkin päin ei sulla nyt niin tiukka ole ettei sisään pääsisi vaikka kuinka puristaisit.

ei kyl muna mun pilluun mee jos jännitän lihaksiani kun yrittää sisälle....

Minä olen luullut et ku mies tulee sisään, pitää puristaa sisäänpäin...

Alkuperäinen kirjoittaja kummajainen?:

No ei sillon kun yrittää sisälle vaan kun on jo, ei kai se joa työnnöllä sitä ulos kisko, vai onko se niin luikku että livahtaa aina.

Alkuperäinen kirjoittaja kummajainen?:

No ei sillon kun yrittää sisälle vaan kun on jo, ei kai se joa työnnöllä sitä ulos kisko, vai onko se niin luikku että livahtaa aina.

ei tietenkään käsitin asian hieman väärin....

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mistä noita kultaisia pienimipä kuulia löytää? Tai noita yksipalloisia?

Mä tilasin kaalimato com kautta ja on olleet odotuksiakin paljon paremmat. Irralliset (siis ei naruja) noin 3cm kokoiset juuri sopivan painavat kuulat. Tulee nykyään pidettyä melko ahkeraan tahtiin, ja pitkiäkin aikoja..

Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
laita hakuasanksi emätinkuulat niin löytyy liikkeitä, jotka myy niitä. en suosittele ostamaan sellaisia, joissa on kaksi kuulaa peräkkäin, toisissaan kiinni vaan mieluummin yksittäisiä, eri painoisia ja ehkä eri kokoisiakin... ja löytyy niitä muualtakin kuin seksikaupoista.

Miksi et suosittele kaksoispalloja, niinku missä ovat toisissaan narussa?

nostan tätä, mistähän niitä kuulia sais helpoiten? Mun on aika hankala päästä seksi kauppaan..

vaikka kaalimadolta. googletappa. kannattaa tilata semmoset missä ei oo saumaa, kun ite tilasin semmoset missä on, eikä ole mukava ku sauma "raapii" ku laittaa ne sisään. en vaan ole sen jälkeen jaksanu tilata toisia.

Alkuperäinen kirjoittaja kuula:
nostan tätä, mistähän niitä kuulia sais helpoiten? Mun on aika hankala päästä seksi kauppaan..

vaikka kaalimadolta. googletappa. kannattaa tilata semmoset missä ei oo saumaa, kun ite tilasin semmoset missä on, eikä ole mukava ku sauma "raapii" ku laittaa ne sisään. en vaan ole sen jälkeen jaksanu tilata toisia.

Juu tiedän..! Ne kaikkein halvimmat on just tuollaset. Seuraavia ostaessani (seksimessuilta) sain naispuolisen myyjän ohjeet valintaani. Ja on kivat silikoniset jatkuvaan käyttöön tarkoitetut. Siis ei mitään lelu-rihkamaa.

Yhteistyössä