Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709662:
Minä olen kanssa ihmetellyt ihmisten vimmaa väittää, että kirjoitan täällä vähintään kahdella nikillä.

Mihin tarvitsisin toisen nikin? Vihjaako joku että mä en saa tarpeeksi sanottua tällä yhdellä nikillä tai en uskalla sanoa tällä nikillä kaikkea mitä haluaisin!?

No asia selvä, pitääpä sitten koventaa kieltä ja kommenttejen sisältöä.

sun pitää rekisteröityä niin loppuu vihjailu.

Blume on kaikkien aikojen palstahuijari, luultavasti jonkun kotiäidin alter ego. Täydellinen nainen, kaunis, koulutettu, älykäs ja naseva. Kuvia oli täällä paljon, toinen toistaan kauniimpia, ainoa vaan että kuvien oikea kohde oli amerikkalainen valokuvaaja. :D

Kuulostaa ihan minulta :D Hyvin suurella todennäköisyydellä olen myös Blume. ;) Sivupersooniani alkaa kyllä olla jo niin paljon, että on pakko tarkastaa tilanne kunhan olen ehtinyt ottaa lääkityksen. Jos totta puhutaan olisin kaikkein mieluiten se nikki, joka ei ilmeisesti enää kirjoita tänne, EWI:kö hänen nimensä oli? Profiilikuvaus oli ihan hillitön ja olisin voinut kirjoittaa sille tuulelle sattuessani aivan samanlaisen :p

Mun mielestä ehkä kaikkein paras palstalogiikan ilmaisu oli se, kun tänään jossain ketjussa alettiin väittämään että toisen pimsloora on jotenkin rikki. :D Ihan vieraan ihmisen siis. :D :laugh: Koska hänen mielestään on ok harrastaa seksiä kondomin kanssa= pimppi pilalla. Juu näin. :D

:laugh: Mä muistan ton, kommentoinkin sinne ap:lle jotain ja lueskelin näiden tappelijoiden juttuja hetken mutta sitten meni vähän kummalliseksi, huorittelua ja jotain..

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709667:
Minä aijon vittuilla läpi koko elämäni, en suinkaan ole kehittänyt tätä ominaisuuttani vain tätä palstaa silmällä pitäen.

Taidat kyllä olla luonnonlahjakkuus, sen verran sujuvasti tuotat tuota mölyä.. mutta saattaa käydä niin että tämäkin palsta tottuu eikä enää hermostu tarpeeksi. Jaksatko jatkaa vielä senkin jälkeen?

Et vaikuta yhtä katkerankateelliselta kuin Lunatic joten sinulta tuskin luonnistuu samanlainen henkilökohtainen vaino tiettyjä palstailijoita ja heidän henkilöä kohtaan.. vain sellainen takaa pysyvän suosion.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709671:
sun pitää rekisteröityä niin loppuu vihjailu.

Kyllähän ihminen voi kirjoittaa monella nikillä vaikka yhden olisi rekisteröinytkin.

Täällä on ihme kunnioitus ja epärealistinen arvostus tuota rekisteröitymistä kohtaan.

Taidat kyllä olla luonnonlahjakkuus, sen verran sujuvasti tuotat tuota mölyä.. mutta saattaa käydä niin että tämäkin palsta tottuu eikä enää hermostu tarpeeksi. Jaksatko jatkaa vielä senkin jälkeen?

Et vaikuta yhtä katkerankateelliselta kuin Lunatic joten sinulta tuskin luonnistuu samanlainen henkilökohtainen vaino tiettyjä palstailijoita ja heidän henkilöä kohtaan.. vain
sellainen takaa pysyvän suosion.

tuon sä kyllä vedit ihan omasta hatustas.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22691405:
Mikä sua mies oikein vaivaa?

Vaellat ketjusta toiseen "vainoten" niitä nikkejä, jotka ovat joko a) nauraneet lotlin käsitöille tai b) keskutelleet sellaisen henkilön kanssa sovussa, joka on nauranut lotlin käsitöille!

Pistäs tänne heti kuva jostain käsityöstä niin kehun sen maasta taivaaseen! Ja kyllä, lotli on KAUNIS!

Ja nyt voit varmaan rauhoittua.

Joo, nyt kyllä on joku missio hällä menossa.
Veikkaan että motiivina on edelleen se sama mätäs ja siihen kiinni pääseminen, puolustavaa ritaria esittämällä. Ei tota enää muulla selitetä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709685:
Kyllähän ihminen voi kirjoittaa monella nikillä vaikka yhden olisi rekisteröinytkin.

Täällä on ihme kunnioitus ja epärealistinen arvostus tuota rekisteröitymistä kohtaan.

Se on ultimaattinen 'oletko oikea ihminen' -testi jonka läpäisevät vain harvat ja valitut. Julmassa eläinkokeessa epäonnistuneet palaavat palstalle päivä toisensa jälkeen harmaina katkerina akkoina jotka pyrkivät oman ihmisyyden rippeensä säilyttämään vittuilemalla muille monilla monituisilla 'lol', 'heh', '...', ja '---' nimimerkeillä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709685:

en mä nyt tuota tarkottanu. sitä vaan että jokuhan voi "sinuna" kirjotella mitä huvittaa sillon kun et ite ole paikalla

Et vaikuta yhtä katkerankateelliselta kuin Lunatic joten sinulta tuskin luonnistuu samanlainen henkilökohtainen vaino tiettyjä palstailijoita ja heidän henkilöä kohtaan.. vain sellainen takaa pysyvän suosion.

Minä luotan siihen että saan ihmiset raivon partaalle vielä vuosienkin päästä. Lupaan sinulle, ei kukaan totu minuun ellei kuuroudu :D Jolloin opettelen viittomakielen ja kommunikoin jatkossa kuuron kanssa sillä!

Ja viis suosiosta, riittää että joltakulta säännöllisesti hermot menee. Minä olen vähään tyytyväinen, en tavoittele taivaita.

Eikä täällä yksikään palstailija ole niin kiinnostava ja merkittävä että häntä kannattaisi loputtomiin vainota. Kunnollinen kertavittuilu ja sitten jälleen eteenpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709694:
Eikä täällä yksikään palstailija ole niin kiinnostava ja merkittävä että häntä kannattaisi loputtomiin vainota. Kunnollinen kertavittuilu ja sitten jälleen eteenpäin!

Ollaanko me sulle vain kertakäyttökamaa?! :O

Voisin loukkaantua tästä kommentista ja valittaa moderaattorille, JOS ottasin tämän palstailun haudanvakavasti.
Oletko edes huomannut koskaan positiivisia kommenttejani kellekään, vai kuljetko ihan laput silmillä ja näet vaan mitä haluat. Hengitä syvään, hyvä ihminen.

No hyvä, ei ole näet tapanakaan.
Kerran nähtyäni sen tissivideon ja tunnistettuani siitä yhden nikin rinnat.. kielenkäyttöni oli mautonta ja sen olen jo anteeksi pyytänyt ja saanut ja banninkin kärsinyt.
Kuka vanhoja kaivelee sitä tikulla silmään.:stick:

Et taida tarkoittaa viimeisintä bannia joka tuli juuri toisen ulkonäön pilkkaamisesta, sitä varten aloitetussa ketjussa?

Vai aiheuttiko aksolotlin paidan tunnistaminen tissiketjussa parin vuoden kestävän trauman joka purkautui lopullisesti vasta tässä tän kesän ketjussa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709690:
en mä nyt tuota tarkottanu. sitä vaan että jokuhan voi "sinuna" kirjotella mitä huvittaa sillon kun et ite ole paikalla

Näin on joskus tapahtunutkin, tosin olen ollut silloin itsekin samassa ketjussa ja lopettanut pelleilyn siihen paikkaan!

Luotan siihen että te tunnistatte tyylini. Jos taas täällä joku kirjoittaa puolestani niin että se yks yhteen menee yksiin minun ajatusteni kanssa niin sehän helpottaa minua. Voin viettää perhe-elämää senkin aikaa sitten kun ei tarvitse täällä paasata maahanmuuttokriittistä evankeliumia ym.

Ja jos joku nikillä "äiti 44v" väittää, että hänellä on hirveä valkovuoto, niin ainakin sinä päätön tiedät, että se ei ole totta ja että tuo nikki on feikkiäiti eikä aito ainoa oikea alkuperäinen "äiti 44v" :)

Se on ultimaattinen 'oletko oikea ihminen' -testi jonka läpäisevät vain harvat ja valitut. Julmassa eläinkokeessa epäonnistuneet palaavat palstalle päivä toisensa jälkeen harmaina katkerina akkoina jotka pyrkivät oman ihmisyyden rippeensä säilyttämään vittuilemalla muille monilla monituisilla 'lol', 'heh', '...', ja '---' nimimerkeillä.

No no no, nyt meni henkilökohtaisuuksiin :D

Mulla muuten on mustakin nikki. Nih.

Et taida tarkoittaa viimeisintä bannia joka tuli juuri toisen ulkonäön pilkkaamisesta, sitä varten aloitetussa ketjussa?

Vai aiheuttiko aksolotlin paidan tunnistaminen tissiketjussa parin vuoden kestävän trauman joka purkautui lopullisesti vasta tässä tän kesän ketjussa? :)

Onko Aksolotli ollut tissiketjussa?

En tiedä mistään tissiketjusta enkä lotlin paidasta mitään! Olenkohan ollut taas jossain mamuketjussa kun te muut olette ihmetelleet toistenne tissejä?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä