Mistä tietää olevansa vanha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "opiskelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"opiskelija"

Vieras
Kun opiskelukaverit kertovat että he ovat nauhoittaneet sinkkuelämää jaksot ja osaavat ne ulkoa.

En tiedä miksi tuli tunne, että olen antiikkinen. Olen joskus katsonut jonkun jakson tuota sarjaa, mutta en mitenkään fani ole.

eka yliopisto-opiskelu alkoi kun olin noin 25 ja tunsin itseni tosi vanhaksi, toinen opiskelukausi alkoi noin 10 v myöhemmin, mut en tuntenut enää itseäni niin vanhaksi suhteessa suoraan lukiosta tulleisiin.

Siitä kun luet alla olevan ketjun:) On nämä nykynuoret niin vekkuloita, fuckbuddyt ym. Että mä repeilen:) Harmittaa että nuoret eivät uskalla puhua tunteistaan suoraan ja alistuvat ihan törttöihin hommiin. Nuoret esittävät ja teeskentelevät niin paljon, siitäköhän nykynuorison huono vointi? Itse olen aina ollut hyvin suora ihminen enkä varmaan tuosta syystä ole joutunut kiusauksen tms. kohteeksi.

Ryyppääminen ei vaan enää kiinnosta. Ennen jaksoi mennä vielä aamulla jatkoille, nyt väsyttää jo illasta. Kovat krapulat ovat myös tulleet jäädäkseen. Olen alkanut kiinnostua luonnosta ja politiikasta. Katson mielummin uutiset kuin hömppää. En ymmärrä mitään nykynuorten puhekielestä. Jne..

30 lähestyy uhkaavasti. :D

Siitä kun alkaa sanoa, että "silloin kun minä olin lapsi/nuori...", "mikään ei enää kestä niin kuin ennen", "ennen oli kaikki paremmin" ja "ei nämä nykynuoret osaa/ymmärrä mitään". Mulla on nää kaikki. Olen siis vanha.

[QUOTE="vierailija";23143377]- lääkäri on vanhempi kuin sinä itse
- sinut päästetään grillijonossa edelle, koska olet vanhempi[/QUOTE]

...joo tuo eka osuu aika hyvin...Mainitsin vielä kotona ukolle, että se lääkäri oli joku poikanen eikä varmaan tiedä mistään mitään....(oli sössinyt minun papereita)

[QUOTE="vieras";23143435]Siitä kun alkaa sanoa, että "silloin kun minä olin lapsi/nuori...", "mikään ei enää kestä niin kuin ennen", "ennen oli kaikki paremmin" ja "ei nämä nykynuoret osaa/ymmärrä mitään". Mulla on nää kaikki. Olen siis vanha.[/QUOTE]

So true ;)

Niitä on niin monta etten mä halua edes ajatella! Pahin ehkä se kun opettaja viime viikolla pudotti mut maanpinnalle tuumaten "sun peruskouluajoista on jo niin kauan, että ajat ovat hyvinkin muuttuneet"...

No mulla tuli siitä todella vanha olo, kun kurssilla keskusteltiin siitä millainen oli kenelläkin ensimmäinen tietokone. Kurssikaverit kerto miten heillä oli "sellanen törkeen vanhanaikane jos oli vaa pikseligrafiikkaa ja ei tapahtunu mitää ennenku laitto rompun sisälle". Siinä vaiheessa olin hyvin hiljaa, mun eka oli nimittäin sellanen Sharp jossa oli ohjelmat C-kasetilla ja niitä tuli joskus radiosta et sai nauhottaa uusia....

No minä oonki kohta 40v ja kurssikaverit oli sellasia 18v just lukiosta tulleita....

Yhteistyössä