Mistä tietää että suhteessa elävä mies ei ole enää vaan kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
niin mitä merkkejä että perheenisä,suhteessa elävä mies ei ole kiinnostunut enää omasta vaimosta,kihlatustaan,avokistaan???? on vain kuin ei osaa lähteä tms.

No varmaan se, ettei osoita mitään mielenkiintoa. Ja tätä jatkuu pitempään kuin joku parin kuukauden työprojektin stressin verran.

Mikset kysy mieheltä? Sillä tavallahan se selviää ja näin sitä voi vähän vaikka keskustellakin asiasta, että voisko asialle tehdä jotain..

on etäinen, seksiä ei enää ole, ärsyyntyy kosketuksestasi..

Tai en minä oikeastaan tiedä, kun ei ole kokemusta. mutta nuoruudessa jos itsellä loppui mieheen kiinnostus, niin muistelen että tuommoisia tuntemuksia oli.

Täällä yksi joka tietää.. Miehen kanssa loppui ekaksi seksi,sitten kaikki muukin läheisyys,unissaankin vetaisee itsensä pois jos sattuu koskemaan. Ei puhu enään,ei halua minnekkään lähteä muuten kuin yksin,kaikki on aivan sama,joojoo. Minä olen väsynyt kannattelemaan avioliittoamme yksin ja vaikka haluaisin sen puolesta vielä taistella,ei voimia enään ole. Olispa se itsellekin aivan sama,olisi helppoa luopua kaikesta ja alkaa rakentaa uutta tulevaisuutta ilman miestä,en vaan osaa luopua.

Alkuperäinen kirjoittaja nasu:
on etäinen, seksiä ei enää ole, ärsyyntyy kosketuksestasi..

Tai en minä oikeastaan tiedä, kun ei ole kokemusta. mutta nuoruudessa jos itsellä loppui mieheen kiinnostus, niin muistelen että tuommoisia tuntemuksia oli.

entäs sitten, jos sanoo rakastavansa, mutta on juurikin nuo "oireet"...

Mies ei puhu,kun kysyn tulevaisuudesta sanoo mennään päivä kerrallaan.kerran kun puhuin et halaisin jotain syvempää tietoa meistä,ihmetteli ja sanoi että tarvitaanko mitään syvempää???? meillä lapsi ja tontti,joka odottaa et aletaan rakentaa.Mies ei ilm halua alkaakkaan rakentaa...

ennen meillä oli paljonkin läheisyyttä,nyt jos halaan tai kosken niin mies rupeaa olevinaan tekemään jotain muuta.Jos menen viereen hän vain lähtee pois.Olen kysynyt ja kyllä rakastaa mutta...

Meillä kyllä miehellä oli seksihaluja loppuun asti, ja seksiä oli eron jälkeenkin... Sanoi rakastavansa ym... mut se oli vaan puhetta se rakkaus.
Muuten ei ollut enää kiinnostunut kotiasioista, lapsista, perheestä tms. Kaiken sain tehdä yksin. Tuli kotiinki yleensä vasta ku lapset nukkumassa, ja vkonloput meni harrastuksissa. Näin kului pari viimeistä vuotta kunnes itse halusin erota.

Yhteistyössä