Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunutko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunutko?

Vieras
Tapasin tässä kuukausi sitten miehen. Hän on varsin mukavaa seuraa, mutta on niin paatunut pelimies kuin olla ja voi. No en ole itsekään mikään puhtoinen tyttönen näissä asioissa ja kumpikin on ollut rehellisiä koko ajan. Koska kuitenkin seura miellytti niin päätimme vaihtaa numeroita ja pyysipä tuo facebookissakin kaverikseen. Nyt on pari-kolme viikkoa tästä kuukaudesta huomaamatta kulunut niin, että viestitellään ainakin joka toinen päivä. Tiedetään menot, niin olevat kuin tulevatkin, toki toi facebook pitää ajan tasalla. Mies myös aika helposti soittaa minulle pienimmästäkin syystä. Hänellä on kuitenkin koko ajan muitakin naisia, joten olen flirtistä huolimatta asennoitunut pitämään hänet kaverina, fuckbuddyna korkeintaan. Mutta, mutta, minua alkoi hiukan häiritä tuo asia, että jos viestitän niin heti tulee soitto, eilen lipsautti humalassa, että 'hei rakas', puhuu siitä miten en saa olla mustasukkainen ja nyt eilinen puhelinkeskustelu vaikutti olevan jotenkin ihan erilainen kuin aiemmat, vaikka toki hän on koko ajan flirttaillut ja leperrellyt. Hän on yhtäkkiä livahtanut elämääni huomaamatta ja nyt minä olen epävarma kuitenkin kiinnostuksen laadusta? Onko humalatilassa lausutut sanat täyttä soopaa vaiko kuitenkin se pinnan alla oleva totuus?

Pahinkin paatunut pelimies voi muuttua kun tapaa oikeannainen. Kerron oman tarinani näin miehen näkökulmasta.
Taustani: Naisia on.. PALJON. Ehkä 150-250kpl. Jossain vaiheessa lopetin laskemisen..
Olen aina saanut paljon huomiota osakseni. Olen tumma pitkä, varmaan aika hyvännäköinenkin kun naiset niin huomiota antaa. Pidän itsestäni huolta. Urheilen ja syön terveellisesti. Kusipää en ole vaan mukava, seurallinen, huomaavainen..
Koskaan en ole osannut sitoutua, pelännyt aina jotain. Pettänytkin joskus naisiani, en ole kenellekään luvannut mitään vaan päinvastoin aina salannut tunteita vaikka niitä olisikin ollut.. Pyöritellyt joskus kymmentäkin naista samaanaikaan, pitänyt naisia "varalla" tms.
Olin AINA vannonut etten TODELLAKAAN mene naimisiin, tee lapsia, muuta elämääni millään tavalla.
Kunnes..
Tapaisin oman vaimoni ja tulevan lapseni äidin kolmisen vuotta sitten niinkin gliseisesti kuin Ruotsin laivalla.. Kaikki alkoi juuri niinkuin kaikkien näiden muidenkin naisten kanssa. Sänkyyn samana iltana, kiihkeetä seksiä, nainen jäi "minuun koukkuun". Tiedostan olevani hyvä sängyssä, varustustakin löytyy.. Tämäpä tyttö olikin samaa luokkaa kanssani. Ei soitellut perään, ei roikkunut tms. Ja kiinnostukseni heräsi kuin salaman iskusta. OLIN RAKASTUNUT. Korviani myöten! Halusin hänet, kokonaan. Hän on kaikkea sitä mitä olen aina etsinyt.
Meille on vauva tulossa syyskuussa. Olemme lähdössä kesäkuussa lomamatkalle jolloin aion kosia häntä. Hän on sydämeni valittu.

Joten vinkkinä sinulle: Jos haluat tämän miehen, ole hieman vaikeasti tavoiteltu mutta mikä tärkeintä - anna näille pelimiehillekin tilaisuus! Hekin voivat rakastua!!!

Ja jokainen niistä kahdesta sadasta pelimiehen naisesta toivoo ja uskoo olevansa just se oikea, joka miehen saa muuttumaan... niin ku alkoholistien naisetkin ajattelee. Ihmiset olis kuollu sukupuuttoon jos ei naiselle olis annettu tunteita ja uskoa parempaan huomiseen.
Sisäinen muutos lähtee aina ihmisestä itsestä sisältä, omasta halusta muuttaa elämäänsä, eikä toisesta ihmisestä.

Anna sille seksiä. Jos se jää maisemiin, sulla on joku mahis siihen, että sitä kiinnostaa oikeasti, muuten se on että kiitos ja näkemiin. Helppo ja halpa sekä mahdollisesti miellyttäväkin tapa testata asia!

Pahinkin paatunut pelimies voi muuttua kun tapaa oikeannainen. Kerron oman tarinani näin miehen näkökulmasta.
Taustani: Naisia on.. PALJON. Ehkä 150-250kpl. Jossain vaiheessa lopetin laskemisen..
Olen aina saanut paljon huomiota osakseni. Olen tumma pitkä, varmaan aika hyvännäköinenkin kun naiset niin huomiota antaa. Pidän itsestäni huolta. Urheilen ja syön terveellisesti. Kusipää en ole vaan mukava, seurallinen, huomaavainen..
Koskaan en ole osannut sitoutua, pelännyt aina jotain. Pettänytkin joskus naisiani, en ole kenellekään luvannut mitään vaan päinvastoin aina salannut tunteita vaikka niitä olisikin ollut.. Pyöritellyt joskus kymmentäkin naista samaanaikaan, pitänyt naisia "varalla" tms.
Olin AINA vannonut etten TODELLAKAAN mene naimisiin, tee lapsia, muuta elämääni millään tavalla.
Kunnes..
Tapaisin oman vaimoni ja tulevan lapseni äidin kolmisen vuotta sitten niinkin gliseisesti kuin Ruotsin laivalla.. Kaikki alkoi juuri niinkuin kaikkien näiden muidenkin naisten kanssa. Sänkyyn samana iltana, kiihkeetä seksiä, nainen jäi "minuun koukkuun". Tiedostan olevani hyvä sängyssä, varustustakin löytyy.. Tämäpä tyttö olikin samaa luokkaa kanssani. Ei soitellut perään, ei roikkunut tms. Ja kiinnostukseni heräsi kuin salaman iskusta. OLIN RAKASTUNUT. Korviani myöten! Halusin hänet, kokonaan. Hän on kaikkea sitä mitä olen aina etsinyt.
Meille on vauva tulossa syyskuussa. Olemme lähdössä kesäkuussa lomamatkalle jolloin aion kosia häntä. Hän on sydämeni valittu.

Joten vinkkinä sinulle: Jos haluat tämän miehen, ole hieman vaikeasti tavoiteltu mutta mikä tärkeintä - anna näille pelimiehillekin tilaisuus! Hekin voivat rakastua!!!

En missään nimessä moiti hänen pelimiesjuttuaan, mainitsinhan olevani hänen veroisensa, mutta myönnän nyt pelkääväni sitä vakavampaa asiaa.

Yhteistyössä