I
Ihastunutko?
Vieras
Tapasin tässä kuukausi sitten miehen. Hän on varsin mukavaa seuraa, mutta on niin paatunut pelimies kuin olla ja voi. No en ole itsekään mikään puhtoinen tyttönen näissä asioissa ja kumpikin on ollut rehellisiä koko ajan. Koska kuitenkin seura miellytti niin päätimme vaihtaa numeroita ja pyysipä tuo facebookissakin kaverikseen. Nyt on pari-kolme viikkoa tästä kuukaudesta huomaamatta kulunut niin, että viestitellään ainakin joka toinen päivä. Tiedetään menot, niin olevat kuin tulevatkin, toki toi facebook pitää ajan tasalla. Mies myös aika helposti soittaa minulle pienimmästäkin syystä. Hänellä on kuitenkin koko ajan muitakin naisia, joten olen flirtistä huolimatta asennoitunut pitämään hänet kaverina, fuckbuddyna korkeintaan. Mutta, mutta, minua alkoi hiukan häiritä tuo asia, että jos viestitän niin heti tulee soitto, eilen lipsautti humalassa, että 'hei rakas', puhuu siitä miten en saa olla mustasukkainen ja nyt eilinen puhelinkeskustelu vaikutti olevan jotenkin ihan erilainen kuin aiemmat, vaikka toki hän on koko ajan flirttaillut ja leperrellyt. Hän on yhtäkkiä livahtanut elämääni huomaamatta ja nyt minä olen epävarma kuitenkin kiinnostuksen laadusta? Onko humalatilassa lausutut sanat täyttä soopaa vaiko kuitenkin se pinnan alla oleva totuus?