Mistä tiedän rakastanko vaimoani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
terve olemme olleet yhdessä vaimon kanssa n.10v ja naimisissa siitä 4v. Vaimoni on erittäin isokokoinen mutta todella hyvä ihminen. Mua on aina haitannut vaimon ulkonäkö ja suoraan sanoen hävennyt sitä. Pari kaveria sanoi että miten sää tollasen emännän otit. Viitaten reiluun ylipainoon. Meidän suhde ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä todellakaan mutta pikku hiljaa lämpenin ajatukselle suhteesta. Kosin koska vaimo on todella herttainen, hyvä ja huolehtiva ihminen. Intohimoa ei ole ollut oikeastaan koskaan ehkä ihan alussa saattoi olla mutta nykyään seksi on aika kuollutta. Ajattelen käytännössä jotain muita ihmisiä seksin aikana. En ole ikinä pettänyt vaimoani enkä halua särkeä hänen sydäntään, jonka takia olen ehkä myös jäänyt suhteeseen. Olen ajatellut että mun tehtävä on antaa avioliitto tälle naiselle. Vaimon reilu ylipaino häiritsee monesti ja vähän ällöttääkin. Meillä on mukavaa yhdessä ja samanlainen huumorintaju. Lapsia ei ole, tarkoitus on hankkia mutta siinä on vaikeuksia jonka takia olen joutunut käymään kalliissa hoidoissa ym. En ole 100%varma erään haluanko lasta siis kenenkään kanssa. Olen aika tuuliviiri tai maanisdepressiivinen ihminen kun olen onnellinen olen todella onnellinen kun ei mene hyvin olen valmis ajamaan rekan alle ja tämä kaikki voi tapahtua samana päivänä. Katselen muita naisia ja ajattelen monesti että miksi mä en voi olla ton kanssa ja että joki totakin pääsee höyläämään miksi se en vois olla mä. Meillä on kriisi ton lapsi asian takia ja samalla sanoin vaimolle mitä mieltä olen hänen ulkonäöstään mikä varmaan oli virhe.nyt mietitään erotaanko vai ei. Kivalta ei erokaan tunnu mutta en ole varma rakastanko(tarpeeksi) vaimoani jäädäkseni.

Siis muuten ihan mukava muija, mut pari kiloa liikaa.. ? okei. No älä nyt hemmetissä kuvittele, että olisit ite jotenkin prinssi uljas, jonka läsnäolo saa sun daamin hehkumaan ja olet sen kanssa 'armosta' koska olet ite se valkoisella bemarilla vetelevä kultapoju.
Mut muuten toi suhde kulkee ihan normaaleissa rajoissa. Seksiä täytyy harrastaa, jos sitä haluaa ja aika moni muukin valittelee noita samoja asioita ja käy läpi lapsettomuutta. Ei siinä, et se sua auttais, vaikka miljoona olis samassa tilanteessa.
Ekaksi neuvoisin kuitenkin ottamaan pään pois kavereiden perseestä, vaikka en juurikaan ikinä neuvoja jakele.
Rakkaus tuntuu hiipuvan jossain vaiheessa ja tuo 10v yhdessä taitaa olla jokin maaginen luku näissä asioissa. Mut rakkaushan oli sitä, mikä jää jäljelle ihastumisen jälkeen. Eli kun se ihastuminen loppuu ja haluat silti olla siinä, niin se viivan alle jäävä olis sitä rakkautta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
älä ny jumalauta ala hankkii lapsii tollases mielentilas. mee hakee apuu noihi moodswingeihi, ite oon bipolaari 2-tyyppii ja voin sanoo et olo varmast selkeytyy kunha meet puhuu. ei siin oo mitää vikaa jos ei enää nappaa, joo aika kyseenalaista ees alottaa avioliittoo ihmisen kaa joka ei sytytä, mut ei kukaa siin suhtees pakota olee. et ny vitussa ala paskoo elämääs vaa siks ettei toiselle tulis paha mieli, mut älä myöskää mee haukkuu ulkonäköö vaa siks ettei just sua miellytä.

Ulkonäköön voi vaikuttaa, vaikka yhteisellä liikuntaharrastuksella tai hommaat pt:n lahjaksi. Kehut samalla niin eiköhän kilot karise ja terveys parane. Eikä niitä kavereita kannata asiassa kuunnella. Kuitenki se sisin ratkaisee.

Jos koet olevasi suhteessa vain velvollisuuden takia niin kannattaa erota. Et ehkä tule kohtaamaan missiä, jonka persoona mielyttäisi 100% varmuudella. Mutta vaimosi voi saada paremman rakkauden tms.

Älä tee lapsia ennen kuin olet hoitanut oman pääkoppasi kuntoon ja kannustanut vaimoasi elämäntaparemonttiin hyvin tuloksin.
Aseta tavoitteet molemmille hyvässä hengessä ja yhteisellä tekemisen ilolla.
Jos vuodessa ei ole sinulla nuppi tasaantunut ja kilot karissu vaimolla, eroa.

Lähde tuosta suhteesta NYT, oikeasti. Paino-ongelmansa tulee tuosta vain pahenemaan viimeistään lasten hankinnan jälkeen, ja sinun tunteesi sen myötä jäähtymään ennestään. Jos ei välitä huolehtia edes itsestään, niin ei välitä parisuhteestaankaan.

Lähde. Nyt.

Ois kyllä vaimon kannalta helvetin hyvä päästä eroon moisesta "miehestä".

Vai etkö uskalla päästää toista jatkamaan elämäänsä onnellisempana?

Vaimo on ylipainoinen, sinä vaikea persoona. Teillä molemmilla on vahvuuksia ja heikkouksia. Ylipainoa voi edesauttaa se että olet mielialoiltasi ailahtelevainen ja katselet muita naisia. Ex-mieheni oli samanlainen, imi minusta elämänenergiat negatiivisuudella ja mollaamalla minua. Kun ukosta tuli ex, lähti kilotkin. Suurimpana ongelmana suhteessasi näkisin sinun käyttäytymisen, kavereille kumppanin halveksumisen ja mitätöinnin. Kehottaisin vaimoasi eroamaan koska noin keskenkasvuisella mielellä ei harjoiteta isyyttä hyvin. Älkää ainakaan lapsia tehkö.

• Tykkää
Reactions: r0s