V
vierailija
Vieras
terve olemme olleet yhdessä vaimon kanssa n.10v ja naimisissa siitä 4v. Vaimoni on erittäin isokokoinen mutta todella hyvä ihminen. Mua on aina haitannut vaimon ulkonäkö ja suoraan sanoen hävennyt sitä. Pari kaveria sanoi että miten sää tollasen emännän otit. Viitaten reiluun ylipainoon. Meidän suhde ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä todellakaan mutta pikku hiljaa lämpenin ajatukselle suhteesta. Kosin koska vaimo on todella herttainen, hyvä ja huolehtiva ihminen. Intohimoa ei ole ollut oikeastaan koskaan ehkä ihan alussa saattoi olla mutta nykyään seksi on aika kuollutta. Ajattelen käytännössä jotain muita ihmisiä seksin aikana. En ole ikinä pettänyt vaimoani enkä halua särkeä hänen sydäntään, jonka takia olen ehkä myös jäänyt suhteeseen. Olen ajatellut että mun tehtävä on antaa avioliitto tälle naiselle. Vaimon reilu ylipaino häiritsee monesti ja vähän ällöttääkin. Meillä on mukavaa yhdessä ja samanlainen huumorintaju. Lapsia ei ole, tarkoitus on hankkia mutta siinä on vaikeuksia jonka takia olen joutunut käymään kalliissa hoidoissa ym. En ole 100%varma erään haluanko lasta siis kenenkään kanssa. Olen aika tuuliviiri tai maanisdepressiivinen ihminen kun olen onnellinen olen todella onnellinen kun ei mene hyvin olen valmis ajamaan rekan alle ja tämä kaikki voi tapahtua samana päivänä. Katselen muita naisia ja ajattelen monesti että miksi mä en voi olla ton kanssa ja että joki totakin pääsee höyläämään miksi se en vois olla mä. Meillä on kriisi ton lapsi asian takia ja samalla sanoin vaimolle mitä mieltä olen hänen ulkonäöstään mikä varmaan oli virhe.nyt mietitään erotaanko vai ei. Kivalta ei erokaan tunnu mutta en ole varma rakastanko(tarpeeksi) vaimoani jäädäkseni.