mistä tiedän millaiset hiukset mulle sopii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
oon ihan tyhmä, mutta kun mulla on aina ollut pitkät hiukset niin en vaan tajua, että mistä ihmeestä voin tietää millaiset lyhyet hiukset mulle sopisi... vai voiko vaan mennä kampaajalle ja kysyä sieltä mielipidettä vai mitä täss tekisi.

kun leikkauttaa kuitenkin haluaisin

[QUOTE="vieras";25327708]Älä anna. Katso ensin netistä mikä sopii millaisellekin kasvomallille ja sitten haet kuvia mikä voisi olla kiva.[/QUOTE]

tää ei kyllä onnistu kun en vaan yhtään osaa yhdistää niitä erilaisia hiusmalleja omiin kasvoihini joten en vaan tajua mikä kävisi ja mikä ei.

ei kannata vapaita käsiä antaa ellei ole luottokampaajaa, oon käynyt niin hirveillä kampaajilla ettei mitään rajaa ja oman luottokampaajan löytäminen vei vuosia.. Mutta siltikään en täysin vapaita käsiä uskaltaisi antaa kun miten kampaaja osaisi myös tehdä mun luonteelleni ja persoonalleni sopivat hiukset? Kysele vaikka ihmisten mielipiteitä et mitkä sulle sopisi ja mietit niiden perusteella että millaset sä haluaisit.. Tai sitten katselet kuvia ja mietit että mitkä sua mielyttää ja mietit niiden perusteella?

Mä ainakin leikkautan hiukseni aina just sellaseks kun haluan. Tai värjään tai mitä nyt sit olenkin tekemässä. En mieti sopiiko ne mulle jollain tavalla vaan lähinnä vastaako ne mun persoonaa ja luonnetta.

[QUOTE="a p";25328469]siinähän se ongelma onkin kun ei minulla ole mitään käsitystä mitä haluan, tiedän vain että lyhyet. kun ei lyhyitä ole koskaa ollut niin en vaan tiedä[/QUOTE]

Sun pitää vaan mennä sinne kampaajalle ja sanoa että haluat lyhyet, sitten yhdessä katsotte erilaisia malleja niistä lehdistä, ja pääsette yhteisymmärrykseen ja sit se leikkaa sun hiukset.

Täytyy sanoa, että teet asioista hankalia. Ja sitten oot heti luovuttamassa, kun ei mikään tunnu hyvältä... Ei hyvä. Teeppä nyt niin, että hae lähimmästä kaupasta hiuslehden, selaat sieltä, mikä näyttää hyvältä: malli+ väri- takuuvarmasti sinullakin on mielipide, ja tiedät mistä tykkäät. Sitten varaat ajan kampaajalle, mielellään johonkin asuinpaikkasi trendipaikkaan, otat kuvan mukaan ja kysyt kampaajan mielipidettä. Kerrot tuntemuksesi ja sanot, ettet tiedä mikä sinulle sopii ja haluat ihosi väriin ja kasvojen malliin sopivan hiusmallin yms. Ymmärsitkö? Ei ole sen vaikeampaa ja kun sinua on kuultu ja mielipiteesi on otettu huomioon, varmasti pääset kampaajan kanssa hyvään lopputulokseen. Ja jos ei näin käy, niin mitäs sitten, hiukset on uusiutuva luonnonvara, kasvata takaisin! Älä tee asioista niin hankalia, repäise ja kokeile ja kasvata itseluottamusta!