Mistä teille annettu palautetta hoidossa? Lapsesta tai teistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esim negatiivista.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

esim negatiivista.

Vieras
eli millaisia palautteita tai lisätiedusteluja tms olette päiväkodin tai muun hoitajan osalta saaneet? onko esim päivän aikana tapahtunut jotain tai neuvooko hoitajat teitä jostain ym ym. Mitä tilanteita tulee mieleen?

Mua ärsyttää eniten se, että joku valittaa, että ei kerrota päivästä tarpeeksi jne. Itse kerron päivän kulun aika tarkkaan. Nukkumiset ja syömiset. Onko kiukuteltu tai riidelty kaverin kanssa. Miten on sujunut uusien asioiden harjoittelu jne. Mutta jostain syystä jotkut vanhemmat eivät kuuntele! Saatan esim. kertoa miten lapsi söi hyvin lihapataa ja hetken päästä äiti tai isi kyselee, että mitenkäs NIco-Petteri söi... Osa kun puhuu vielä puhelimessa lasta hakiessaan tai puhuu päälle, kun yritän kertoa... Onneksi sentään jotkut ovat vielä aidosti kiinnostuneita siitä, miten lapsen päivä sujui =)

[QUOTE="pph";24760252]Mua ärsyttää eniten se, että joku valittaa, että ei kerrota päivästä tarpeeksi jne. Itse kerron päivän kulun aika tarkkaan. Nukkumiset ja syömiset. Onko kiukuteltu tai riidelty kaverin kanssa. Miten on sujunut uusien asioiden harjoittelu jne. Mutta jostain syystä jotkut vanhemmat eivät kuuntele! Saatan esim. kertoa miten lapsi söi hyvin lihapataa ja hetken päästä äiti tai isi kyselee, että mitenkäs NIco-Petteri söi... Osa kun puhuu vielä puhelimessa lasta hakiessaan tai puhuu päälle, kun yritän kertoa... Onneksi sentään jotkut ovat vielä aidosti kiinnostuneita siitä, miten lapsen päivä sujui =)[/QUOTE]

Jatka samaan malliin, se on heidän häpeänsä, jos ei lapsen päivä sen vertaa kiinnosta!

On annettu palautetta, sekä huonosta käytöksestä että siitä mikä on ollut hyvää. Tiedän kyllä lapseni ja haluan kuulla kaikinpuolin miten käyttäytyy hoidossa. Ruoat jne kertovat tai kysyn. Itse hoitajana pyrin kyllä kertomaan mutta kaikkia vanhempia ei kiinnosta muuta kun hakea laps pois ja tiputtaa aamulla hoitoon.

Meidän pk:ssa tädit ja sedät kyllä kertoo tosi kivasti päivän tapahtumista, nukkumiset ja syömiset ja nyt kun tuon toisen lapsen kanssa on ollut hieman hankaluuksia, kertoilevat hyvinkin yksityiskohtaisesti mitä on tapahtunut ja miten tapahtumat on purettu!

Omat hoitajat kertovat kaikenlaista, niin ongelmatilanteista kuin positiivisista jutuista kuten uusista taidoista, kavereiden kanssa leikeistä jne. Saattavat kysellä joidenkin asioiden sujumisesta kotona ja vinkkejä miten heidän kannattaisi meidän mielestä toimia vastaavissa tilanteissa. Ovat kysyneet lupia tiettyihin toimintoihin (esim. lapsen sitominen tietyissä tilanteissa, erityisruokavaliot). Jos jotkut asiat ovat alkaneet sujua, voivat antaa myös vinkkejä kotiin.

Lapsista on pidetty kokoajan päiväkirjaa johon kirjataan päivän kulkua ja laitetaan mukaan valokuvia siitä mitä on tehty.

täällä tuntuu että aina kerrotaan vaan jos on ollu jotain "ongelmaa", pientä kinaa tms kiukkua, ja sitten siitä tehdään kauhean iso numero, kuin olisi suunnilleen joku huligaani jos nyt pari kertaa parin viikon aikana ei ole totellu heti tätien käskyä. Ollaan vissiin sitten älyttömän huonoja vanhempia tai lapsi suunnilleen terapiaan vietävä.

Päivästä on kerrottu jos on ollut jotain erikoista. Joskus kertovat muutenkin että tänään on mennyt tosi hyvin.
Välillä on tapeltu kavereiden kanssa ja välillä leikitty tosi hienosti.

Kielikylvyssä kun on niin on tullut myös siitä positiivista palautetta että lapsi käyttää kieltä ja on siitä kiinnostunut. Halu oppia on suuri ja sen huomaa.

Mielestäni kertovat hyvin, ja saatan esim. syömisistä kysäistäkin jos eivät mainitse mitään. Oletan että jos eivät mitään erikoista sano niin päivä on mennyt mukavasti =)

Yksi päivä sanoivat että lapsella on näköjään nyt herkkyyskausi (ja kavereiden mallikin varmasti vaikuttaa) itse pukemiseen. Ehdottivat että kotonakin varataan aikaa pukemiseen että lapsi saa harjoitella. En tiedä ottaisiko joku tuon loukkauksena mutta minusta oli vain tosi hyvä että sanoivat! Varsinkin kun lapsi on meidän ainoa, ja aika pienikin vielä (2,5v), niin yleensä on tullut vaan itse puettua suurimmaksi osaksi.

Ihan normaali asioita. Miten päivämennyt, mitäsyönyt, kenenkanssa leikkinyt. Meillä on myös reissuvihko käytössä.
palavereissa sitten enemmän yksityis kohtia, lapsen kehityksestä yms. Meitä viimeksi kehuttiin miten hyvin ollaan mukana kaikessa ja yhteistyö halukkaita. :) Pienryhmässä on lapsi, niin näitä asioita on paljon. Terapioita yms..

lapseni ovat hoidossa mummolassa. Joten tulee keskusteltua paljon miten menee, tosin mummo usein kaunistelee ja joudun joskus kaivamaan lisäinfoa jos lapsi on käyttäytynyt tuhmasti :D

Yhteistyössä