Välimuotojakin varmaan on olemassa siellä riitelyn ja toisen mielipiteiden vähättelyn välillä? En muista kummankaan kertaakaan ottaneen toisen mielipiteisiin kantaa "ihan sama". Eikä ole koskaan tullut myöskään tarvetta puolustaa omia näkemyksiään kiihkon vallassa että "saa toisen ymmärtämään kantansa" vaimitensenytmeni...ja kuitenkin meillä näitä mielipidekeskusteluita on siinä kuin muillakin, mutta ei niistä riidellä. Ja siksi tähänkin aiheeseen voisi todeta; kukin tavallaan. Musta on ihanaa, kun voi luottaa siihen että vaikka mielipiteet törmäisivätkin, toinen ei teilaa mun kantaani vaan kunnioittaa sitä joka tapauksessa. Ja puolitien taktiikka toimii todellakin erinomaisesti silloin kun on kyse tilanteista joissa niitä yhteentörmäyksiä tulisi ihan käytännön asioissa.
Heitin tuossa miehelle, että pitäisikö meidän alkaa riitelemään että voidaan harrastaa sovintoseksiä. Se katsoi mua pitkään ensin, ja sitten se, hmmm, KATSOI mua. Ja todettiin ettei tarvi riidellä edelleenkään
Me nyt ollaan tämmösiä. Ja on pareja jotka ovat toisenlaisia. Eihän siinä mitään.