Mistä söpöilyvaatteita vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himoshoppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himoshoppaaja

Vieras
Mistä siis löytyis esim. poikavauvalle "puku" ristiäisiin, ja juhlava ulkotakki yms. ? Joo, ja tiedän että moiset vaatteet on kovin epäkäytännöllisiä, siksi kai niitä ei vauvalle tahdo löytyäkkään :D MUTTA kun ne on niiiiiin ihania :D

Minä kanssa tykkäsin noista söpöilyvaatteista vauvalla ja ostin aina kaikkiin juhliin jotain söpöjä ja ei niin käytönnollisiä vaatteita. Itse suosein poikavauvallaani Esprit (verkkokaupassa on ainakin laaja valikoima ja tulee usein uutuksia), Mayorial, Mexx, S.Oliver, Tutta (niiltö löysin yksiosaisen haalarin mikä oli tehty vauvan puvuksi. siinä oli samettiliivi ja housut, valkoinen kauluspaita ja mirrirusetti kaulassa. Tällä käytiin kaverin häissä kun oli 2 viikkonen ja serkun ylppäreissä 3 viikkosena. Sai kyllä tosi paljon huokailuja ja kehuja aikaiseksi). Name it valmisti bodeja missä oli kauluspaitakankaasta kaulukset, nämäkin oli mun mielestä aika söpöjä kun käytiin kylässä. Next:ltä tilasin verkkokaupasta kun heiltäkin löytyy makeita ja söpöjä vaatteita niin tytöille kun pojille.

Tässä nyt jotakin mitä itse suosein aina kun oli juhlaa tai kyläiltiin. Arjessa sitten ne käytännöllisest bodit t ja potkarit :)

Yhteistyössä