Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22724998:luulet vaan..
Kyllä tää tieto perustuu faktoihin. Olen henkilökohtaisesti tutkinut aihetta jo 24 vuotta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22724998:luulet vaan..
Kyllä tää tieto perustuu faktoihin. Olen henkilökohtaisesti tutkinut aihetta jo 24 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22724998:Kyllä tää tieto perustuu faktoihin. Olen henkilökohtaisesti tutkinut aihetta jo 24 vuotta.
mutta mun ei ole tarvinnu edes tutkia. ihan selvä asia.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22725013:mutta mun ei ole tarvinnu edes tutkia. ihan selvä asia.
Ei tietenkään ole, sähän olet sokean lojaali omalle sukupuolellesi. Ja parisuhteissa naisella on järki pysynyt päässä niin kuin kuuluukin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22731125:opcorn:
joko päätön ja vakava tapaus saivat toisensa..?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22731609:Mitäs tähän vielä olisi lisättävää? Sama kai älykkyydelle kunhan hyvin pärjää. Rahaa ainakin usein tuntuu tekevän ne joilla ei älliä ollut koulussa juuri yhtään. Ilmeisesti niistä sitten yrittäjiä tuleekin siksi kun ei osata pohtia ja analysoida eikä pelätä, yritetään vaan. Ja joskus onnistutaankin.
Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Vai olisko se sittenkin pärjää vähemmällä, jos ei tunne ihan niin kovaa tarvetta tahkoa rahaa säkkikaupalla verottajan taskuun. Tai jos nyt ihan alkuperäisessä aiheessa yritetään pysyä niin älykäs pärjää vähemmällä?
Mä olen oivaltanut (kun niin äärimmäisen ylivertaisen älykäs olen) etten jaksa yrittää liikaa, koska siitä ei oikeastaan pidemmällä tähtäimellä ole niin suurta hyötyä että se voittaisi haitat, saati sitten lyhyemmällä aikavälillä. Tyydyn vähempään = fiksu minä. Yhtä pätevä yks yhteen kuin sekava teksti = ylivertainen äly? :saint:
Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä...
Mä olen oivaltanut (kun niin äärimmäisen ylivertaisen älykäs olen) etten jaksa yrittää liikaa, koska siitä ei oikeastaan pidemmällä tähtäimellä ole niin suurta hyötyä että se voittaisi haitat, saati sitten lyhyemmällä aikavälillä. Tyydyn vähempään = fiksu minä. Yhtä pätevä yks yhteen kuin sekava teksti = ylivertainen äly? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732110:Jos molekyylislineaarisesti päättelee fuusiojaksotuksta soveltaen eksintentialistisen nihilistisesti, niin lopputuloshan on, että mitä sekavampi teksti, sitä ylivertaisempi äly![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22731609:Mitäs tähän vielä olisi lisättävää? Sama kai älykkyydelle kunhan hyvin pärjää. Rahaa ainakin usein tuntuu tekevän ne joilla ei älliä ollut koulussa juuri yhtään. Ilmeisesti niistä sitten yrittäjiä tuleekin siksi kun ei osata pohtia ja analysoida eikä pelätä, yritetään vaan. Ja joskus onnistutaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22732110:Jos molekyylislineaarisesti päättelee fuusiojaksotuksta soveltaen eksintentialistisen nihilistisesti, niin lopputuloshan on, että mitä sekavampi teksti, sitä ylivertaisempi äly![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732148:koittakaa nyt piristyä, mulla on kinkku uunissa vielä monta tuntia enkä viittis sitä mennä tuijottamaan uunin luukusta..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22732150:... niin miksi sen ei kirj tt:n vai- mikä- se- oli älyä sitten epäillään täällä?