Mistä seuraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YKSIN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

YKSIN

Vieras
Virallisesti asiani ei taida tälle palstalle kuulua mutta jospa löytyisi joku joka osaisi auttaa...

Minulla on 1-vuotias lapsi, jonka tulon myötä kaikki kaverini ovat kadonneet. Kukaan ei pyynnöistäni huolimatta enää käy, enkä itse aina viitsi kerta toisensa jälkeen tarjoutua kylään heidän luokseen. Miehen kanssa on vaikea vaihe menossa, ja tuntuu että tarvitsisin jonkun jolle voisi joskus puhua...

Tietäisikö teistä kukaan esim. netistä paikkaa, mistä voi hankkia uusia maili-/etanapostiystäviä? Olisin tyytyväinen, kun minulla olisi joku jonka kanssa edes kirjoitella...

Mistä harrastuksista olette löytäneet kavereita? (tätä asiaa hieman rajoittaa, että odotan toista vauvaa eli urheilut ovat osin poissuljettuja...)

Kiitos tuhannesti kaikille vastanneille etukäteen!!!

Vauva-lehden keskustelupalstalla taitaa olla ""seuranhaku"" paikka. Missä äidit siis voivat jättää ilmoituksia mammakavereista.

Vauvan kanssa yhdessä harrastaessa luulisi löytyvän äitikavereita. Esim. muskari nyt on sellainen mikä tulee ensimmäisenä mieleen mihin voit raskaanakin osallistua.:)

sama ongelma...käytiin muskarissa,jumpassa yms..
Kavereita en saanut kaikki oli toisillensa ennestään tuttuja joten rinkiin ei huolittu :(
Tuolla palstalla olen myös käväissyt

Itse tutustuin muihin äiteihin muskarissa ja MLL:än perhekahvilassa. Mistä päin Suomea olet? Jossain päin maata ollaan sisäänpäin lämpiäviä ja ehkä ennakkoluuloisempia kun toisaalla eikä uusiin ihmisiin tutustuta niiin helposti...

Kuopiostahan minä... Olen muuttanut tänne vasta ihan pari kuukautta sitten, joskin lähtöisin tästä ihan läheltä, että en tiedä vielä kaikkia kerho -ym. toimintoja... Mutta kuten joku tuossa kirjoitti, kynnys lähteä uutena johonkin toimintaan mukaan on suht´ suuri, sillä tuntuu tosiaan että kaikilla on noissa kerhoissakin jo ""omat kaverit"". Mutta ei voi onnistua jos ei kokeilekaan, niinhän se on...

Onko lähettyvillänne leikkipuistoa tai kerrostalopihaa jossa liikkuisi paljon muita perheenäitejä? Sekä lapsi että äiti saisi seuraa. Eivät välttämättä heti tule sydänystäviksi, mutta jos löytyy joku jonka kanssa synkkaa niin on kiva jutella lapsista ja elämästä yleensä.

Joukkoon mukaan vaan, vaikka muut olisivat ennestään tuttuja, moikkaat rohkeasti ja esittelet itsesi ja lapsesi, niin viestität että olet valmis juttelemaan. Kaikki nimittäin eivät ole yhtä innokkaita tekemään tuttavuutta...

Hei,

itsellä vähän samanlaiset tunnelmat. Etenkin tuleva kesä tuntuu kovin yksinäiseltä. Ollaan kyllä muskarissa ja kerhoissa, mutta ovat jo tältä keväältäloppuneet. Edessä on kaksi kuukautta kesää ja miehellä loma vasta elokuussa.
Minulla on äitituttuja, mutta viettävät kuulemma kesän oikeastaan muualla, mökeillä jne.
Käymme päivittäin leikkipuistossa, mutta ilmeisesti rytmimme on kovin erilainen sillä on hyvin harvinaista että leikkimässä olisi ketään muuta. Heräämme aikaisin, joten olemme jo yhdeksän maita ulkoilemassa.

Ja hei, miksi et yrittäisi tämänkin palstan kautta? Laitat viestin ""äitejä kuopiosta"" ja sitten vaihdatte vaikka sähköpostiosoitteita tms.
Uskon että varmasti löytyy kohtalotovereita!!

:)

Laita ilmotus kaksplussan keskustelupalstalle osioon.... tapaillaan tai jos mailituttuja haet osioon meilaillaan ...itse laitoin ilmoituksen n. 2 vkoa sitten 2 vastas ja toisen kaa ollaa kirjoteltu jo:)...suosittelen!!

Itse olen löytänyt monta kivaa kaveria melkein kotinurkilta msn-yhteisöjen kautta. En nyt ehdi katomaan onko Kuopiolaisilla äideillä omaa porukaa jo tuolla, mut ainahan sen voi perustaa itsekin! Muistankohan oikein, et Jippiillä taitaa olla myös vastaavia äitiporukoita? Osaako joku kertoa niistä?

http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=106

http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=109

Ja joku mietti noita leikkipustossa käyntiaikoja, niin ainakin tässä meidän kulmilla porukkaa käy aamusta klo 10-11 välillä eniten. Muina aikoina on ihan arpapeliä törmätä kehenkään.

Yhteistyössä