Mistä sen erottaa, et kannattaako suhteessa enää olla vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjästä valittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhjästä valittaja

Vieras
Kun itse en enää tiedä, et mitä pitäis tehdä. Yleensä kun sanotaan helposti, et jätä se.. Sitten taas sanotaan, että nykyään ei jakseta tehdä töitä suhteen eteen..

Meillä on vuoden ikäinen lapsikin, harmittaa hänen puolestaan, mut välillä tuntuu että mun pitäis vaan ottaa ja lähteä. Mies ei oo alkoholisti, tykkää kyl ryypätä muttei kuitenkaan alkkiksen tasosesti. Ei lyö, mutta ei kyllä muutenkaan oo koskenu yli vuoteen. Tai kyllä se varmaan patjaa panis, mut mulla ei väliä.

Rahaa ei pahemmin ole, itse oon kotihoidontuella ja mies sairaslomalla. Asutaan miehen kotikaupungissa, missä mulla ei oo kavereita, perhettä eikä työtä ja miehellä noi kaikki.

Mitä tekisitte?? :(

Rakastatko miestäsi vielä?
Arki vie monesti voimat jaksamiselta ja sitten sitä alkaa miettiä onko toisen kanssa hyvä. Mieti myös sitä, että mitä jos jäät lapsen kanssa yksin, onko sitten hyvä? Mikä muuttuu nykyiseen?
Kannattaa ainakin tehdä kaikki mitä voi. Sitten vielä jos senkin jälkeen päätyy eroon, niin tietäähän ainakin itse ettei jättänyt kiveäkään kääntämättä.
Voimia sinulle!

No jos asiat ei puhumalla selviä ja parane mä lähtisin. Sille lapselle on kuitenkin paljon kivempi jos äiti on iloinen ja jaksaa kuin, että aina olisi iloton ja märehtii asioita.

Oon miettinyt, että olisin ehkä iloisempi kun ei tarttis toivoa, että joku josta välitän huomais mut. Muuten sitten.. en tosiaan tiedä. Kun ei oo mustaa ja valkosta, on vaan harmaata.

Meillä tilanne se, että viime vuosi on mennyt todella huonosti ja nyt mies sitten ilmoitti että paras tässä olisi erota. Tässä on ollut lapsenhoidon kanssa stressiä, työstressiä ja kaikkea mitä nyt pikkulapsiperheessä on, rahahuolet tietysti omana osana. Itse nyt vasta tajuan, miten väärin olen periaatteessa toiminut ja miten mies on väärin toiminut, me ollaan vaan naljailtu toisillemme, mutta kumpikaan ei kuitenkaan ole tehnyt mitään parantaakseen suhdetta.
No mies nyt sitten haluaa erota ja hankki jo uuden suhteen, tosin kaukana täältä, ja minä haluaisin vielä yrittää, sillä itse näen nyt vasta tarkoin mitä kaikkea on tullut tehtyä väärin.
Mies ei edes halua yrittää, on aina kaikessa niin ehdoton, että jos hän jotain päättää, niin asia on niin, vaikka se olisikin korjattavissa kenties.

Minä yritin sanoa, että yritetään muutama kuukausi ja katsotaan että onko mahdollisuutta kuitenkin vielä, mutta taitaa olla aika epätoivoista ja se tässä raastaa minua.

Yhteistyössä