Mistä se johtuu, että yhdenkin alkoholiannoksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulipa taas koitettua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulipa taas koitettua

Vieras
mulle tulee ihan armoton väsymys ja raukeus, ja tahtoisin vaan mennä nukkumaan? Ei siis mitään biletysfiilistä, ei todellakaan, ei mitään "tätä lisää"- fiilistä, ehei. Joskus yritän väkipakolla juoda vähän lisää, jos vaikka tunnelma nousis, mut ei. Nukkumaan on mentävä ennen puoltayötä joka kerta.

Huono viinapää?

Enkä mä ymmärrä yhtään niitä, jotka sanoo tissuttelevansa siksi että saavat siitä ihan mielettömästi energiaa ja sitten ne siivoo ja puunaa ja tekee vaikka mitä. Mä en jaksa. Mä haluun vaan nukkumaan tai vähintään pitkälleni sohvalle/sänkyyn.

No itse juon suht runsaasti ja ei myöskään yhdestä tule vielä mitään muuta kuin väsymys ja raukeus. Etenkin jos on asennoitunut, ettei ota kuin yhden tai kaksi, niin rentoutuminen on kyllä taattu. Jossain 3-5 välillä alkaa tuntumaan, että hetkinen, tässähän täytyisi saada jotain säpinää.

kai se riippuu siitäkin mikä se oma olotila on. yksi kalja vaan väsytttää tämmösessä normaalissa univelassa kun pienempi vielä herättelee öisin. parempi jättää ottamatta niin jaksaa jotain tehdäkin

Joskus ei maistu, kuin yksi, ja tekee mieli nukkumaan, mutta joskus maistuu 1, 2, 3, 4... ja sitten on ilo irti. Harvemmin enää kyllä. Olen varmaan niin usein sen verran väsynyt, ettei vaan jaksa, ellei asenne ole kohdallaan.

Riippuu mitä juot, esim. punaviini voi väsyttää ja kalja myös. Juo drinkkejä tai shotteja niin ei varmasti väsytä! Ja kunnon annos vahvaa kahvia illalla niin jaksaa bilettää vaikka koko yön!

Yhteistyössä