Mistä saada siivousintoa?...ne menkatkin *grrrrr*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen verran olen saanut tehtyä, että poikaa käytin kerhossa, pesin pyykkiä, järkkäilin kenkäkaappia ja muitakin paikkoja...niin ja laitoin talvivaatteita pyykkiin, nyt vasta :ashamed:

Vielä kerkiän touhuilemaan muutakin tänään, mutta jos vain jaksan...terveys hiukan myös kortilla niin on pakko ottaa löysästi :|

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Sen verran olen saanut tehtyä, että poikaa käytin kerhossa, pesin pyykkiä, järkkäilin kenkäkaappia ja muitakin paikkoja...niin ja laitoin talvivaatteita pyykkiin, nyt vasta :ashamed:

Vielä kerkiän touhuilemaan muutakin tänään, mutta jos vain jaksan...terveys hiukan myös kortilla niin on pakko ottaa löysästi :|

Hyvinhän sulla siivousintoa piisaa. Älä tee kaikkea kerralla, juo vaikka kuppi kahvia välillä. Laitat radion päälle ja jatkat sitten musiikin tahdissa siivousta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:

Hyvinhän sulla siivousintoa piisaa. Älä tee kaikkea kerralla, juo vaikka kuppi kahvia välillä. Laitat radion päälle ja jatkat sitten musiikin tahdissa siivousta.

Niin, ehkä stressaan nyt liikaa...johtuu varmaan siitä että on aika rankka kokemus takana (terveys), ja nyt tuntuu että miljoona asiaa olisi hoidettavana, eli asioilla juoksua. Haluaisin keskittyä yhteen asiaan kerralla nyt tällä hetkellä, mutta pakko hoitaa nuo pakolliset jutut :/ Kahvi onkin kova sana, en ole tänään vielä juonutkaan, ruokaa söimme vähän aikaa sitten. Radiokin mun piti laittaa päälle, mutta tuntuu että voisin nukahtaa tähän just nyt |O <-----haukotus. Noh, jos sitä kahvia niin jaksaisin lähteä sinne asioille....

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä pesin pyykkiä ja siel ne nyt on märkänä koneessa ollu jo pari tuntia kun en saa aikaseks ottaa kuivia narulta pois :whistle:
ne menkat ne menkat :whistle:

Arvaas mitä :o mulla myös pyykit koneessa, eikä ne näköjään sieltä tule pois...täytyy varmaan auttaa ne sieltä pois ;)

Ihan rauhassa ole siivoomatta. Mä tein "sopimuksen" että helteillä ei siivota. Enkä siivoa =)
Sitten kun tulee inspiraatio ja viileempää niin katotaan sitten. Ei ne pölyt karkaa.

Jaa no niin, meinasin valehdella..... Eilen pistin esikoisen imuroimaan sillävälin kun olin töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Ihan rauhassa ole siivoomatta. Mä tein "sopimuksen" että helteillä ei siivota. Enkä siivoa =)
Sitten kun tulee inspiraatio ja viileempää niin katotaan sitten. Ei ne pölyt karkaa.

Jaa no niin, meinasin valehdella..... Eilen pistin esikoisen imuroimaan sillävälin kun olin töissä.

Juu, osaan toki ottaa löysästi, on vaan niin paljon sellaista ylimääräistä näin loman alkajaisviikoksi. Juuri kun olen stressistä selviämässä, alkaa samanmoinen kotona.

Meillä muuten myöskin nämä isommat imuroivat, että turhaan siinä suhteessa natisen. Ja onhan päivä vielä huomennakin =)

mie toissapäivänä imuroin n. 100m2 talosta ja eilen oli tarkotus luututa ja raivata lastenhuone. vaan kuinkas sitten kävikään.. :whistle: ;)

nyt kävi niin hauska juttu että mies ja isommat lapset on saaressa (kesäpaikassa) ja olen vauvan kanssa yksin kotona. jospa nyt sitten illalla kun viilenee jaksaisi luututa ja siiviolla keittiötä... :D

mie olen aina saanu keskellä yötä siivouskohtauksia. silloin teininä ne oli oikein kivoja, kun kaikki muutenki valvoi pitkään siinä talossa. meikäläinen kisko käytävälle kaikki huonekalut paitsi sängyn ja siivosin joka ikisen nurkan :laugh: nyt se on vähän vaikeampaa kun on pieniä lapsia. ja jostain syystä ei tee yhtään mieli siivota jos mies on kotona! :o olen han kummallinen akka kun HÄVETTÄÄ sekä jumppaaminen että siivoaminen jos on joku katsomassa.. :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
mie toissapäivänä imuroin n. 100m2 talosta ja eilen oli tarkotus luututa ja raivata lastenhuone. vaan kuinkas sitten kävikään.. :whistle: ;)

nyt kävi niin hauska juttu että mies ja isommat lapset on saaressa (kesäpaikassa) ja olen vauvan kanssa yksin kotona. jospa nyt sitten illalla kun viilenee jaksaisi luututa ja siiviolla keittiötä... :D

mie olen aina saanu keskellä yötä siivouskohtauksia. silloin teininä ne oli oikein kivoja, kun kaikki muutenki valvoi pitkään siinä talossa. meikäläinen kisko käytävälle kaikki huonekalut paitsi sängyn ja siivosin joka ikisen nurkan :laugh: nyt se on vähän vaikeampaa kun on pieniä lapsia. ja jostain syystä ei tee yhtään mieli siivota jos mies on kotona! :o olen han kummallinen akka kun HÄVETTÄÄ sekä jumppaaminen että siivoaminen jos on joku katsomassa.. :whistle: :ashamed:

Hauska kirjoitus =) Etkä ole ollenkaan "kummallinen akka". Meitä ihmisiä on niin montaa sorttia, ettei noin pidä ajatella ollenkaan....jos mie kertoisin omat omituisuuteni niin voisit mennä hiljaiseksi :D

Mua huvittais myös Sinun tapaasi alkaa nyt siivoamaan kun muut meni nukkumaan :D Ei vaan auta...sain sentään nyt sitten vaihdettua tässä illalla vielä petivaatteet meille aikuisille sekä kuopukselle. Huomenna on päivä uus joten kyytiä saavat vessat sekä pölyt jne. -hiljaa hyvää tulee- ;)