VOi apua! VUodan kuiviin! Burana+menkat :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Pakosti eilen alkoi vahva burana-kuuri ja tottakai mulla on nyt menkatkin samaan aikaan. Yö oli ihan hirveä, kun vähänkään liikahdin, niin hulahti hirveät määrät verta. Vuorasin illalla alushousut siteillä, onneksi ei tullut ohivuotoja, mutta voi elämä tätä vuodon määrää. Nyttenkin kun yskäsenkin, niin tuntuu muljahdus alapäässä, kun sieltä ryöpsähtää veret siteeseen. :x

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän;27641687:
Itseasiassa runsaisiin kuukautisiin määrätään hoidoksi Buranakuuria, koska Burana vähentää verenvuotoa kuukautisten aikaan.
Tiedän, mut sen otto pitää ottaa ennen vuodon alkamista, mitä itse en ehtinyt tehdä, vaan vuoto oli jo ehtinyt alkaa.

[QUOTE="huoh";27641689]Tiedän, mut sen otto pitää ottaa ennen vuodon alkamista, mitä itse en ehtinyt tehdä, vaan vuoto oli jo ehtinyt alkaa.[/QUOTE]

Siis täytyy alkaa ottamaan jo paria päivää ennen menkkoja. Muuten vuoto leviää käsiin.

Ibuprofeeni plus menkat pitäis olla ihan "hyvä" asia, senhän sanotaan vähentävän verenvuotoa. Mut sulla kävikin sitten toisinpäin? Täällä yks jolla niin kova lonkkasärky et heräsin liian aikaisin, lääkäri vasta 10.15 ja tyyppi yleensä sen perus 20 min tai jopa 60 min myöhässä vaikka on yksityinen... mä en kestä enää tätä kipua. Tuskin sekään ihmeisiin pystyy. Koita kestää....

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän;27641696:
Jaa, kyllä mulla ainakin on auttanut vaikka oon aloittanut vasta ekana vuotopäivänä.

Osalla se auttaa vuotoon mutta toisilla se lisää vuotoa ja jopa vuotopäiviä. Mun kaveri on tälläinen. Hänellä on todella kivuliaat kuukautiset mutta yrittää selvitä ilman kipulääkitykstä koska yksikin särkylääke lisää vuotoa ja lisää päivän tai jopa useamman kuukautisten kestoon lisää... : /

Kamala, mä sain jostain reseptilääkkeestä paradoksaalisen vaikutuksen, siis että toimii täysin päinvastasesti.. oli vielä korkeeseen pulssiin niin piti mennä sairaalaan ambulanssilla. :S

Täällä jatkuvasti sama tilanne. Nyt viikon oli niukkaa/kohtalaista vuotoa. Kun viikko tuli täyteen niin oli kuin joku olis hanan aukaissut ja alkoi vuotamaan kunnolla. Vaikka ei tämäkään vielä ole kovin paha. Riittää kun muistaa tampaxin ja siteen vaihtaa parin kolmen tunnin välein.

Ite aloin eilen syömään buranaa. Toivon vaan et auttais tähän. On ainakin aikaisemmin ollu apua.

• Tykkää
Reactions: newbie

Yhteistyössä