Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kirjoittamaton laki: menkkasena ei siivotanäin se vaa on
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Sen verran olen saanut tehtyä, että poikaa käytin kerhossa, pesin pyykkiä, järkkäilin kenkäkaappia ja muitakin paikkoja...niin ja laitoin talvivaatteita pyykkiin, nyt vasta :ashamed:
Vielä kerkiän touhuilemaan muutakin tänään, mutta jos vain jaksan...terveys hiukan myös kortilla niin on pakko ottaa löysästi :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Sen verran olen saanut tehtyä, että poikaa käytin kerhossa, pesin pyykkiä, järkkäilin kenkäkaappia ja muitakin paikkoja...niin ja laitoin talvivaatteita pyykkiin, nyt vasta :ashamed:
Vielä kerkiän touhuilemaan muutakin tänään, mutta jos vain jaksan...terveys hiukan myös kortilla niin on pakko ottaa löysästi :|
Hyvinhän sulla siivousintoa piisaa. Älä tee kaikkea kerralla, juo vaikka kuppi kahvia välillä. Laitat radion päälle ja jatkat sitten musiikin tahdissa siivousta.
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:mä pesin pyykkiä ja siel ne nyt on märkänä koneessa ollu jo pari tuntia kun en saa aikaseks ottaa kuivia narulta pois![]()
ne menkat ne menkat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Ja ne siivoajatädit ryntäävät kameraryhmän kanssa sun ovelle ilman mitään ennakkovaroitusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Ihan rauhassa ole siivoomatta. Mä tein "sopimuksen" että helteillä ei siivota. Enkä siivoa =)
Sitten kun tulee inspiraatio ja viileempää niin katotaan sitten. Ei ne pölyt karkaa.
Jaa no niin, meinasin valehdella..... Eilen pistin esikoisen imuroimaan sillävälin kun olin töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Ja onhan päivä vielä huomennakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:mie toissapäivänä imuroin n. 100m2 talosta ja eilen oli tarkotus luututa ja raivata lastenhuone. vaan kuinkas sitten kävikään..![]()
![]()
nyt kävi niin hauska juttu että mies ja isommat lapset on saaressa (kesäpaikassa) ja olen vauvan kanssa yksin kotona. jospa nyt sitten illalla kun viilenee jaksaisi luututa ja siiviolla keittiötä...![]()
mie olen aina saanu keskellä yötä siivouskohtauksia. silloin teininä ne oli oikein kivoja, kun kaikki muutenki valvoi pitkään siinä talossa. meikäläinen kisko käytävälle kaikki huonekalut paitsi sängyn ja siivosin joka ikisen nurkannyt se on vähän vaikeampaa kun on pieniä lapsia. ja jostain syystä ei tee yhtään mieli siivota jos mies on kotona!
olen han kummallinen akka kun HÄVETTÄÄ sekä jumppaaminen että siivoaminen jos on joku katsomassa..
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Timotei:Älä tee mitään tänään mitä voit siirtää huomiseenVai miten se meni
![]()