Eli meidän mökkinaapurissa on yksi sellainen laho hökkeli, jossa ei ole juurikaan liikettä näkynyt vuosikausiin ja oli vähän suunnitelmaa, että jos sen mökin/siinä olevan tonttipahasen ostaisin ja liittäisin sen meidän tontiin, niin saataisiin siihen samalle tontille kunnon halkovaja.
Niin siis - onko tietoa, mistä kiinteistön omistajia voisi kysellä?
Kiinteistörekisteri?
Kunnan kiinteistötoimisto?
Tietäskö joku ?
Niin siis - onko tietoa, mistä kiinteistön omistajia voisi kysellä?
Kiinteistörekisteri?
Kunnan kiinteistötoimisto?
Tietäskö joku ?