Mistä saa netistä tilattua osamaksulla tietokoneen?

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hm, mikset Hobbyhallista saa tilattua osamaksulla? Vai etkö ole vielä kanta-asiakas? Voisitko päästä kanta-asiakkaaksi, mitenkähän tuo homma toimii. Mä olen sieltä aikani tilannut muistaakseni.

Muoks. Ohoh, taisin lukea väärin kun luulit että oot astianpesukonetta ostamassa :laugh: Tietokoneen ostin netanttilasta.

Koitappas nyt lukia mun alootus oikeen ajatuksella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ssss:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ssss:
JA vie sä ystäväs sinne Prismaan? ostat samalla ruuat itelles.

Ai pyörälläkö mä vien sen 80km:n päähän? :laugh: :laugh:

Helposti :) päiväreissu. lainaa naapuriltas polkupyörä peräkärry, sinne kaveri kone ja ostokset

:headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hm, mikset Hobbyhallista saa tilattua osamaksulla? Vai etkö ole vielä kanta-asiakas? Voisitko päästä kanta-asiakkaaksi, mitenkähän tuo homma toimii. Mä olen sieltä aikani tilannut muistaakseni.

Muoks. Ohoh, taisin lukea väärin kun luulit että oot astianpesukonetta ostamassa :laugh: Tietokoneen ostin netanttilasta.

Koitappas nyt lukia mun alootus oikeen ajatuksella.

:laugh: Heh mä just luin kaiken uudestaan ja nyt hävettää :ashamed: :D :laugh: Taitaa olla pahemmat unirähmät vielä silmissä tänä aamuna!
 
Ei sinne Prisman suuntaan busseja kulkis? Harva sentään 80 km kauppareissua fillarilla tekis...

Mut harava, sä taas vastaat joillekin tosi tylysti.
Muistutan vaan, että niin metsä vasta kuin sinne huudetaan, eli kun seuraavan kerran taas ihmettelet miks sulle aina auotaan päätä niin hoksaapa tämä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sinne Prisman suuntaan busseja kulkis? Harva sentään 80 km kauppareissua fillarilla tekis...

Mut harava, sä taas vastaat joillekin tosi tylysti.
Muistutan vaan, että niin metsä vasta kuin sinne huudetaan, eli kun seuraavan kerran taas ihmettelet miks sulle aina auotaan päätä niin hoksaapa tämä.

No kuule aika typeriä on kyllä joittenkin vastaukset tähän. Selvästi jo alootuksessa lukee mitä jne. mutta kun ei niin ei. Ei vissiin haluta tajuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sinne Prisman suuntaan busseja kulkis? Harva sentään 80 km kauppareissua fillarilla tekis...

Mut harava, sä taas vastaat joillekin tosi tylysti.
Muistutan vaan, että niin metsä vasta kuin sinne huudetaan, eli kun seuraavan kerran taas ihmettelet miks sulle aina auotaan päätä niin hoksaapa tämä.

No älä ny HÖPÖÖÖTÄ, se mitään tylysti oo vastannu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tälläänen löytyi. Onko tuo mistään kotoosin tuo kone?
https://kauppa1.sonera.fi/tuote/8191

nettikäytössä menee mihinkään muuhun ei kyllä käy.

No eipä se oikiastaan mihinkään muuhun kuin netin käyttöön ja musiikin kuunteluun tulisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ssss:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ssss:
JA vie sä ystäväs sinne Prismaan? ostat samalla ruuat itelles.

Ai pyörälläkö mä vien sen 80km:n päähän? :laugh: :laugh:

Helposti :) päiväreissu. lainaa naapuriltas polkupyörä peräkärry, sinne kaveri kone ja ostokset

:headwall: :headwall:

Et ole sitten huumorintajuinen kuitenkaan, ensin naurat ja sitten jo suutut, vitsailin vaan...


anteeksi, ajattelin vain että kyllä nyt aina joku menee isompaan paikkaan, että sais kyydin Prismaan.

EN ajatellut että asutte tuppukylässä, kellään ei ole autoa, ja ainoa kauppa on SIWA, ja kaikki muu on pakko tilata netistä..


 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tälläänen löytyi. Onko tuo mistään kotoosin tuo kone?
https://kauppa1.sonera.fi/tuote/8191

nettikäytössä menee mihinkään muuhun ei kyllä käy.

No eipä se oikiastaan mihinkään muuhun kuin netin käyttöön ja musiikin kuunteluun tulisi.

no huono äänikortti jos vaatii laatua musikkiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
https://kauppa1.sonera.fi/tuote/9251?ref=P%C3%B6yt%C3%A4koneet

Tällä tekee jotain muutakin.

Ei tuokaan pahan hintaanen olisi kuukautta kohti. Pitääpä kaverille kertoa näistä jos vaikka tulee tänne kattomaan tarkemmin mistä tilaas ja mitä.
 
Sieltä itse ostin läppärini parisen vuotta sitten. Heillä on monesti korottomia osamaksutarjouksia, eli tuotteen hinta on jaettu puolelle vuodelle. Ainoa kommervenkki on, että ensimmäinen erä pitää maksaa luottokortilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tälläänen löytyi. Onko tuo mistään kotoosin tuo kone?
https://kauppa1.sonera.fi/tuote/8191

nettikäytössä menee mihinkään muuhun ei kyllä käy.

No eipä se oikiastaan mihinkään muuhun kuin netin käyttöön ja musiikin kuunteluun tulisi.

no huono äänikortti jos vaatii laatua musikkiin.

Mä en pahemmin tietokoneista ymmärrä. :D
 

Similar threads

Yhteistyössä