Mistä saa netistä tilattua osamaksulla tietokoneen?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tälläänen löytyi. Onko tuo mistään kotoosin tuo kone?
https://kauppa1.sonera.fi/tuote/8191

nettikäytössä menee mihinkään muuhun ei kyllä käy.

No eipä se oikiastaan mihinkään muuhun kuin netin käyttöön ja musiikin kuunteluun tulisi.

no huono äänikortti jos vaatii laatua musikkiin.

Mä en pahemmin tietokoneista ymmärrä. :D

luultavasti ei anna 5.1 tai 7.1 ääntä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tälläänen löytyi. Onko tuo mistään kotoosin tuo kone?
https://kauppa1.sonera.fi/tuote/8191

nettikäytössä menee mihinkään muuhun ei kyllä käy.

No eipä se oikiastaan mihinkään muuhun kuin netin käyttöön ja musiikin kuunteluun tulisi.

no huono äänikortti jos vaatii laatua musikkiin.

Mä en pahemmin tietokoneista ymmärrä. :D

luultavasti ei anna 5.1 tai 7.1 ääntä

Tavallinen pulliainen ei edes tiedä mitä nuo eri äänet ovat. Kyllä varmasti Scarlettin ystävälle riittäisi tuo halvempikin. On järjetöntä maksaa kalliista koneesta jos ei sen kaikenlaisia hienoja ominaisuuksia tarvitse mihinkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tälläänen löytyi. Onko tuo mistään kotoosin tuo kone?
https://kauppa1.sonera.fi/tuote/8191

nettikäytössä menee mihinkään muuhun ei kyllä käy.

No eipä se oikiastaan mihinkään muuhun kuin netin käyttöön ja musiikin kuunteluun tulisi.

no huono äänikortti jos vaatii laatua musikkiin.

Mä en pahemmin tietokoneista ymmärrä. :D

luultavasti ei anna 5.1 tai 7.1 ääntä

Tavallinen pulliainen ei edes tiedä mitä nuo eri äänet ovat. Kyllä varmasti Scarlettin ystävälle riittäisi tuo halvempikin. On järjetöntä maksaa kalliista koneesta jos ei sen kaikenlaisia hienoja ominaisuuksia tarvitse mihinkään.

Mulle ei ainakaan sano nuo luvut yhtään mitään. :D
 

Similar threads

Yhteistyössä