Mistä saa myyrä-leluja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyräfanin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todella monipuolisesti myyrätavaroita saa Helsingin keskustassa Espalla sijaitsevasta(akateemisesta hieman eteenpäin) pienestä söpöstä liikkeestä, nimeä en muista, nyynnissä myös maisa ja barbababa tavaraa. Stockkan akateemisessa oli myös myyrä pehmoja :heart:

Se Espan liike on Ruotsalaista Teatteria ja Marimekon liikettä vastapäätä Stokkalta ihan hiukan Kauppatorille päin. Et voi ohittaa. Monesti olen ihaillut niitä Barbapapa-leluja... :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 10:00 mamma-72 kirjoitti:
Se Espan liike on Ruotsalaista Teatteria ja Marimekon liikettä vastapäätä Stokkalta ihan hiukan Kauppatorille päin. Et voi ohittaa. Monesti olen ihaillut niitä Barbapapa-leluja... :)

Joo toi on mahtava liike. Ihania tavaroita kauppa pullollaan. En kyllä minäkään muista sen nimeä...

Täältä ei myyriä saa, mutta mm. barbapapa-astioita, maisatuotteita, babartuotteita, Djecon leluja ja halvemmalla kuin Espan putiikista. Katsokaa ihmeessä www.lillerilalleri.fi

Ja ihania lasten pyyhkeitä.

Lillerilalleri, voi että se on ihana. Miten tässä onkin tullut toimeen ilman sitä. On niin ihana että olen taas ihan sekasi. Hups. Taas menin sekasin.

:laugh: