V
vieras
Vieras
Synnytyksestä jo aikaa, synnytyksen jälkeen käytin cerazetteja, ne lopettanut ja tahtois jatkaa samoilla pilsuilla kuin ennen raskautta. Soitanko reseptiä nyt siis neuvolaan vai ihan normi lääkärinvast.otto?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:Tai perheneuvolaan tai ehköisyneuvolaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:Tai perheneuvolaan tai ehköisyneuvolaan.
Mä olen aina miettinyt, mitä noi oikein onsiis sama asia kuin neuvola, sama paikka mutta eri nimitys?
EN mä vaan tiiäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:Tai perheneuvolaan tai ehköisyneuvolaan.
Mä olen aina miettinyt, mitä noi oikein onsiis sama asia kuin neuvola, sama paikka mutta eri nimitys?
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ainakin Turussa ehkäisyneuvolassa voi käydä alle 25-vuotiaat sekä naiset, joiden synnytyksestä on aikaa maksimissaan kaksi vuotta. Muuten en edes tiedä, mihin täällä ottaisi yhteyttä... Itse olen käynyt yksityisellä gynellä sen jälkeen, kun en ehkäisyneuvolaan ole enää päässyt. Mahtaako täällä edes olla kunnallisella puolella gyneä, vai hoitaako nuo arvauskeskuksen yleislääkärit sen homman? Siinä tapauksessa jatkaisin edelleen yksityisellä käymistä...