Mistä rintaliivit todella pienirintaiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ok

Vieras
Aina on ollut pienet, mutta imetyksen loputtua todella pienet. KappAhlissa kokeilin Cream-liivejä, mutta 75A oli liian iso kuppi. Mitkään lastenrintsikat ei käy, olen 175 cm pitkä, joten olkaimissa täytyy olla pituutta. Pienempi ympärysmittakaan ei käy, kiristää.

[QUOTE="a p";27991080]En halua teippejä, vaan liivit.
Asiallisia vastauksia kellään?[/QUOTE]

Asiallisia? Mielestäni vastasin asiallisesti vai haukuinko sinut tissittömäksi pojaksi?

Lindexillä olen pieniä kokoja nähnyt :) Itsellä nykyään "jopa" tuo 75A ja vaikeuksia tuottaa sekin välillä..

Onko siellä AA-kuppeja? Mä en tiedä mikä mulle kävis, olen pitkä ja hoikka, ne pikkukupit on jotenkin niin kapeita ja väärässä kohtaa.. Mulla oli aiemmin 75 A, tai pienempi, mutta vaikea oli silloinkin löytää sopivia liivejä.

Voin mennä myös kalliimpiin liiviliikkeisiin, jos joku osaa suositella, Helsingissä tai Espoossa?

[QUOTE="vieras";27991140]Itse ostan usemmiten H&m:ltä. Siellä on A-kokoa[/QUOTE]

Tarkoititko AA? A kai löytyy kaikista. Pitää käydä tarkastamassa, hm on tässä lähellä.. :)

[QUOTE="a p";27991150]Tarkoititko AA? A kai löytyy kaikista. Pitää käydä tarkastamassa, hm on tässä lähellä.. :)[/QUOTE]

On A sekä AA. Meillä päin A-kokoakaan ei ole joka paikassa vaan usein B on pienin.

Juu tuo oli minullakin nuorena ongelma. Nyt ei enää kun rinnat kasvoi B80, olen myös lihonut. Silti en käytä koskaan kotioloissa rintsikoita, kun en koe niitä tarvitsevani, muuta kun tietty just siihen ihmisten ilmoilla ettei nännit näy ja vaatteet istuu paremmin. Urheillessa toki on käytettävä liivejä.

[QUOTE="vieras";27991163]Jos AA-koko on liian iso niin mihin tarvit liivejä, miksi?[/QUOTE]

Mina kaytan (silloin kun kaytan) rintaliiveja siksi, etta ne ovat kauniit tai muuten kivat. Miksi sitten tehdaan esim AA-kokoisia, jos niita ei saakaan kayttaa? :O

H&m suosittelen minäkin. Itse ostan sieltä a75 mutta olen nähnyt siellä paljon myös aa-kokoa.. Ja siellä liivit ovat yleensä myös tosi nättejä, joten etköhän sieltä löydä.

[QUOTE="vieras";27991197]Saa niitä käyttää. Mutta miksi kun niille ei ole tarvetta. Miksi tehdään pyöräilykypäriä kun niitä ei koko ajan käytetä. :O[/QUOTE]

Huono vertaus. ;) Pyorailykyparia kaytetaan pyoraillessa. Yleensa niille ei ole tarvetta esim. varpaankynsia leikatessa, mutta saa niita silloinkin kayttaa, jos haluaa.

Maarittele, missa vaiheessa rintaliiveille on tarve ja "tarve"? Minulle riittaa se, etta toisinaan tarvitsen tai "tarvitsen" jotain kaunista ylleni heti ihoa vasten. :)

Mulla ainakin paidat istuu tosi huonosti ilman rintaliiveja. Ja nayttaakin typeralta, koska olemattomat rintani eivat todellakaan ole pyoreat vaan mallia sojottavat ketunnenat. Liiveilla saa parempaan muotoon.

Lindex on nyt viime aikoine menettanyt arvostustani... Heilla on kylla kauniita 70- ja 75AA-liiveja, mutta niihin on tungettu jotkin turvatyynyt tai muut moykyt! Joita ei siis tietenkaan saa poistettua...

jep, imetys vie rinnat. mun koko on 70 A, kyllä niitä saa melkein joka kaupasta. enne lapsia oli b tai c.

en tarvitsisi rintaliivejä ollenkaan, mutta joskus luin täältä miten kauheaa ja rumaa ja miten kaikki naiset huomaavat heti jos niitä ei ole koska nännit paistavat läpi ja se on tyrkkyä ja kaikkea, joten yleensä pidän rintsikoita, vaikka en tarvitsisi niitä, enää, lapset imetettyäni.

Itse en ole koskaan huomannut kenenkään nännejä paidan läpi. Ei pyöri koskaan toisten rinnat tai ulkomuoto mielessä.

Käy katsomassa... Itse olen viimeaikoina käyttänyt kaarituettomia kevyesti topattuja( siis niin ettei nännit näy läpi). Prismassa tosi hyviä... Olivat alessa 8e ja siihen pikkarit 5 e. Hyvät ja halvat. Kun kävin oikein liiviliikkeessä niin löytyi yhdet sopivat jotka housujen kanssa Yht.120e huh. Ja mulla siis hyvin tasainen rintamus....

Mä olen ostanut Changesta pitkään. Myös Sokokselta löydetyt Calvin Kleinit olivat pienet kuppikooltaan.

Enää en ole ihan aa, mutta varsinkin Change on niin pienikokoista, että sieltä sopi hyvin a ja jopa b, silloin kun monessa paikassa oikea koko oli aa.

Yhteistyössä