Mistä raikas tuoksu kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "popp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"popp"

Vieras
Miksi joillakin tuoksuu kotona raikkaalta ja hyvältä myös silloin, kun ei ole juuri siivottu? Musta tuntuu, ettei meille tartu raikas tuoksu edes siivotessa. Mikä se jippo on?

[QUOTE="vieras";22468857]Partyliten kynttilöissä ;)[/QUOTE]

Tarkemmin sanottuna minkä tuoksuinen kynttilä?

Mä oon tätä samaa kyselly joskus ja sillon päädyttiin siihen, että joillaki on voimakkaan tuoksuiset huuhteluaineet ja sit noita partyliten kynttilöitä. Mä yhden oranssin värisen pilarikynttilän ostin ja mun mielestä siitä tuli vaan sellanen ällömakea tuoksu, ja sekin (onneksi) kesti vaan sen hetken kun sitä poltti.

No valikoimaahan Partylitellä riittää ja on sekä makeita/hedelmäisiä/raikkaita/mausteisia tuoksuja. Kyllä ne pitää itse kutsuilla tuoksuttaa niistä näyteputkiloista, niin löytää mieluisensa. Ite tykkään tällä hetkellä valkolumimarjasta, usvasta ja tunnelmasta.

Ja kyllä meillä siistiä on muutenkin, että en peitä paskan hajua kynttilöillä :DD
Koneellinen ilmanvaihtokin tosin hoitaa hommansa hyvin, mutta tykkään muutenkin kynttilöistä, varsinkin tuoksukynttilöistä. :)

Vastaisin ap:lle näin: ripusta muutamat, sanoisinko vaikka 5-10 käytetyt stringit kauniiseen ulkoa tuotuun oksaan roikkumaan. Koko talon valtaa huumaava tuoksu.

Kyllä mä täällä siivoan mielestäni kovinkin usein. Osa pesuaineistakin haisee kyllä karmealle, juuri lensi yksi "mistermuskeli" roskiin, kun se haisee niin tunkkaiselle. Mutta täällä tuoksuu ehkä vartin pesuaineelle ja sitten se on taas siinä koko juttu... Tottakai oma nenäkin tottuu, mutta kun ei edes ulkoa tullessa haista mitään, ei täällä kovin ihanaa aromia voi olla.

Kyllä se on ihan se et siivoaa ja tuulettaa säännöllisesti.
Tarpeeks pitkään ku jatkaa,niin rupeaa jäämään se raikas tuoksu ilmaan pitemmäks aikaa ku 10min. siivouksen jälkeen.

Ne kynttilät sitä tee:D

Yhteistyössä