Mistà potkua kevennyksen aloitukselle?

milli siinàhàn se juuri on. mà olen aika pitkà ihminen joten vaatteet ei ole jàànyt pieneksi, mutta jotenkin en ole vaan tyytyvàinen. liikaa tykkààn kokata enkà heità kokkauksiani pois. lisàksi asuminen massa jossa varmaan mmaailman parhaat ruoat, ainekset ja herkut ja viinit... plààh
 
"Milli"
Niin siis en tarkoittanut että täällä keski-italiassa on niin hyvä ruoka, vaan yleisesti italiassa. Harvemmin tulee "herkkuja" syötyä, kun ihan perus ruokakin on niin hyvää...
 
[QUOTE="Milli";27421059]Niin siis en tarkoittanut että täällä keski-italiassa on niin hyvä ruoka, vaan yleisesti italiassa. Harvemmin tulee "herkkuja" syötyä, kun ihan perus ruokakin on niin hyvää...[/QUOTE]

nimenomaan se varsinainen ruoka on sità herkkua
 
Keittoa!
Minulla hälytyskellot soi kun taas ei meinaa paidat istua nätisti, ja saappaat puristaa pohkeita....:) Ja ainoa mikä tehoaa minulle, on annoksien pienentäminen. Siis syön yhtä usein kuin ennenkin, suunnilleen samoja ruokia mutta aterian kokoa pienentäen. Herkkuja pitää toki vähentää ja alkoholi on mun turvotuksen pahin aiheuttaja - näistä kun vähennän pääsen nopeiten tuloksiin...

mutta voi tuota itsekurin puutetta....kauaa ei nämä mun kevennykset kestä
!
 
"vieras"
Kesälomalla Venetsian helteessä otetut kuvat ja niiden katseleminen olivat viimeinen tippa. Vieläkin, 13 kg hoikempana, katselen välillä kuvia ja taas jaksaa pysyä kurissa. Enää ei ole kuin 3 kg ylimääoräistä :)
 

Yhteistyössä