mistä pirusta mä tiedän välittääkö/rakastaako mies mua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26710197]Olen, mutta aikuisen ihmisen pitää älytä käyttäytyä. Minusta kenenkään ei tarvitse kärsiä toisen hallitsemattomista kiukunpuuskista.[/QUOTE]

Missä mä olen sanonut että mulla on hallitsemattomia kiukunpuuskia. Jos en jaksa innostua kaikesta ja saatan tuhahtaa miehelle ni ei se nyt mikään hallitsematon kiukunpuuska ole. En mä sille huuda tai tavaroita visko, enimmäkseen vaan olen olmi. Makaan sängyssä/sohvalla. En jaksa edes riehua. Enkä mä MIEHELLE kiukuttele vaan ylipäätään joskus vaan tuntuu et seinät kaatuu päälle ja pelkkä arjen pyöritys vie kaikki voimat.

[QUOTE="vieras";26710208]Onko siis mainitsemasi kiukutteleva vittupää eri asia kuin vittumaine luonne?[/QUOTE]

On. Mutta mä annan tän ketjun nyt olla, en jaksa enempää vääntää kun asia ei teille kuulu ja mut ymmärretään jatkuvasti väärin. Joko tahallaan tai sit en vaan osaa selittää mitä ajan takaa. Toi eka viestini oli hieman kärjistäen kieli poskessa heitetty juttu, mutta piilee siinä totuuden siemen takana, että heikkohermoisempi mies olisi varmaan jo lähtenyt lätkimään kun ei ole mitään ns. pakkoa suhteessa mun kanssa olla ja mä osaan kyllä väsyneenä olla aika hankala persoona varsinkin kun vanha masennusoireisto on taas alkanut nostaa päätään.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26710252]No ehkä se ymmärrettiin, mutta ajatuksena varmaan oli, että ei se puolisokaan ehkä loputtomiin jaksa ymmärtää ja olla tukena.[/QUOTE]

Mulla oli ystävä, jonka miestä pidettiin ihanana ja ymmärtävänä. Ystävä masentui ja aluksi mies yritti parhaansa mukaan tukea, mutta lopuksi ei enää jaksanut. Mies otti eron ja ymmärrän häntä täysin, siinä suhteessa olisi mennyt pilalle kahden ihmisen elämä. Ikävää, mutta totta.

[QUOTE="vieras";26710252]No ehkä se ymmärrettiin, mutta ajatuksena varmaan oli, että ei se puolisokaan ehkä loputtomiin jaksa ymmärtää ja olla tukena.[/QUOTE]

Pakko vielä se sanoa, että me nyt ollaan oltu 1,5 vuotta kimpassa, ei edes asuta vielä yhdessä ja tää masennusoireisto alkoi joskus toukokuun kieppeillä, helpotti kesäkuun kun olin lomalla ja stressi/väsymys alkoi uudelleen heinäkuun alusta kun palasin lomalta vaativampaan työhön. Että ehkä 2 viikkoa nyt on aika lyhyt aika sanoa että "loputtomiin" olla tukena... Ja tiedän, että tilanne helpottaa kunhan arki normalisoituu ja työhommat alkaa rullaamaan omalla painollaan plus saan muutaman yön nukkua kunnolla...

[QUOTE="vieras";26710197]Olen, mutta aikuisen ihmisen pitää älytä käyttäytyä. Minusta kenenkään ei tarvitse kärsiä toisen hallitsemattomista kiukunpuuskista.[/QUOTE]

Voi luoja, ei taas sitä toista äärilaitaa. Maailma on tyystin mustavalkoinen, eiksje? Joko osaat käyttäytyä tai sit riehut holtittomasti. Mustavalkoisuus kunniaan: olet luultavasti sporan käytäväpenkin varaaja. Istut naama rutussa, käsilaukkuasi rystyset valkoisina puristaen, ja tuijotat vihamielisen oloisesti kaikkia lähestyjiä kun sua ottaa päähän kaikki patoutuneet tunteet joita et voi paljastaa koska Käyttäydyt.

Pakko vielä se sanoa, että me nyt ollaan oltu 1,5 vuotta kimpassa, ei edes asuta vielä yhdessä ja tää masennusoireisto alkoi joskus toukokuun kieppeillä, helpotti kesäkuun kun olin lomalla ja stressi/väsymys alkoi uudelleen heinäkuun alusta kun palasin lomalta vaativampaan työhön. Että ehkä 2 viikkoa nyt on aika lyhyt aika sanoa että "loputtomiin" olla tukena... Ja tiedän, että tilanne helpottaa kunhan arki normalisoituu ja työhommat alkaa rullaamaan omalla painollaan plus saan muutaman yön nukkua kunnolla...

Jaa, no sitten, eiks tuo ole ihan normaalia elämää. Sain noista viesteistäsi sen käsityksen, että tässä on kyseessä oikein pidempiaikainenkin juttu.

Voi luoja, ei taas sitä toista äärilaitaa. Maailma on tyystin mustavalkoinen, eiksje? Joko osaat käyttäytyä tai sit riehut holtittomasti. Mustavalkoisuus kunniaan: olet luultavasti sporan käytäväpenkin varaaja. Istut naama rutussa, käsilaukkuasi rystyset valkoisina puristaen, ja tuijotat vihamielisen oloisesti kaikkia lähestyjiä kun sua ottaa päähän kaikki patoutuneet tunteet joita et voi paljastaa koska Käyttäydyt.

En vaan, elämässä kohtaamani monet vaikeudet ovat opettaneet hieman.

Ja mistäs tämä purkaus nyt tuli?

[QUOTE="vieras";26710305]En vaan, elämässä kohtaamani monet vaikeudet ovat opettaneet hieman.[/QUOTE]

Tuon lauseen jälkeen ymmärrän entistä vähemmän miten sä voit heti leimata toisen holtittomaksi raivopääksi?

Ja tsadilainen taas vauhdissa spåralla. Joo, näin böndeläisenä huvittaakin nuo eteensä tuijottavat "spåra"-matkustajat :)

Ei herran jestas, tässä sitä tehdään omat päätelmät ja myöhemmissä ketjuissa sitten vielä ruokitaan niitä. No, voihan sitä kiukkua nostattaa tälläkin tavalla.

[QUOTE="vieras";26710354]Sinähän tuon leimauksen teit, en minä :)[/QUOTE]

Oisko mun pitänyt lainata viestiäsi sanatarkasti jotta olisit oivaltanut asiayhteyden? Antaa olla sitten.

Yhteistyössä