M
mietin vaan
Vieras
ettei ole kanssani vaan esim lasten takia... ja turha tuota on häneltä kysyä meinaa mistä sen tietää onko vastaus totta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26709875:Ai perusmies vai...? "Justhan mä kymmenen vuotta sitten sanoin, kerron sitten jos tilanne muuttuu"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26709875:Ai perusmies vai...? "Justhan mä kymmenen vuotta sitten sanoin, kerron sitten jos tilanne muuttuu"
Omani rakastaa ainakin. :heart: Me ei olla naimisissa, ei yhteisiä lapsia, ei yhteistä asuntolainaa, ja SILTI se meillä nurkissa hengailee ja kestää sen, että mä oon kiukutteleva vittupää suurimman osan aikaa. Joko se on umpirakastunut tai umpihullu!
Omani rakastaa ainakin. :heart: Me ei olla naimisissa, ei yhteisiä lapsia, ei yhteistä asuntolainaa, ja SILTI se meillä nurkissa hengailee ja kestää sen, että mä oon kiukutteleva vittupää suurimman osan aikaa. Joko se on umpirakastunut tai umpihullu!
meillä se on niin päin että mies on se kiukutteleva "vittupää"... ei sellaisesta käytöksestä ainakaan tuu tunnetta että toinen välittää ja rakastaa...
Luonteeni ei ole vittumainen, vaan väsymys ja masennus saa mut pahalle päälle. Siinä on vissi ero. Ja jos se lähtee, ni sit se lähtee.
Luonteeni ei ole vittumainen, vaan väsymys ja masennus saa mut pahalle päälle. Siinä on vissi ero. Ja jos se lähtee, ni sit se lähtee.
Ja p.s., oletko koskaan kuullut kärjistämisestä![]()
Et oo vissiin ollut koskaan väsynyt saatika masentunut?