mistä pirusta mä tiedän välittääkö/rakastaako mies mua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26709809]Jos sun pitää kysellä ja miettiä, niin ei se silloin välitä. Jos mies välittää, se tekee sen selväksi kaikilla tavoilla.[/QUOTE]

Totta, mutta liiallinen ja ylenpalttinen rakkaudenosoittelu kyllä voi myös viitata siihen, että sillä peitellään jotakin. Kaikella on rajansa.

Useimmiten kyllä ihmisestä huomaa välittääkö vai ei.

[QUOTE="Vieras";26709809]Jos sun pitää kysellä ja miettiä, niin ei se silloin välitä. Jos mies välittää, se tekee sen selväksi kaikilla tavoilla.[/QUOTE]

Ai perusmies vai...? "Justhan mä kymmenen vuotta sitten sanoin, kerron sitten jos tilanne muuttuu"

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26709875:
Ai perusmies vai...? "Justhan mä kymmenen vuotta sitten sanoin, kerron sitten jos tilanne muuttuu"

No sellainen mies ei tosiaan välitä, mutta suurimmalle osalle naisista riittää se, että mies on suhteessa laiskuuttaan.

Omani rakastaa ainakin. :heart: Me ei olla naimisissa, ei yhteisiä lapsia, ei yhteistä asuntolainaa, ja SILTI se meillä nurkissa hengailee ja kestää sen, että mä oon kiukutteleva vittupää suurimman osan aikaa. Joko se on umpirakastunut tai umpihullu!

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26709875:

Ja nämä ovat oikeasti niitä luotettavimpia. Kannattaa miettiä, kumpi oikeasti on tärkeämpää, se että mies kantaa kotiin niitä kukkapuskia vai se että se oikeasti välittää.

Omani rakastaa ainakin. :heart: Me ei olla naimisissa, ei yhteisiä lapsia, ei yhteistä asuntolainaa, ja SILTI se meillä nurkissa hengailee ja kestää sen, että mä oon kiukutteleva vittupää suurimman osan aikaa. Joko se on umpirakastunut tai umpihullu!

Siis sekö on rakkaudenosoitus, että kestää sun vittumaista luonnetta, näin ilkeästi sanottuna. Joku kaunis päivä se saa tarpeekseen ja lähtee...

Oletko ajatellut sitä, että onko sillä sun rakkaallasi kivaa. Minusta tuo kuulostaa aika itsekkäältä touhulta.

Kannattaa kysellä vartin välein... Jos ei viimeistään kolmannella kerralla sano että ootko tyhmä/pitäiskö pestä korvat/turpa kiinni vaan toistaa robottimaisesti joojookultarakastanrakastan... mies ei rakasta sua.

[QUOTE="vieras";26710078]Siis sekö on rakkaudenosoitus, että kestää sun vittumaista luonnetta, näin ilkeästi sanottuna. Joku kaunis päivä se saa tarpeekseen ja lähtee...[/QUOTE]

Tai sitten tulee näitä perhetragedioita, joista on saanut lukea viime aikoina.

[QUOTE="vieras";26710078]Siis sekö on rakkaudenosoitus, että kestää sun vittumaista luonnetta, näin ilkeästi sanottuna. Joku kaunis päivä se saa tarpeekseen ja lähtee...[/QUOTE]

Luonteeni ei ole vittumainen, vaan väsymys ja masennus saa mut pahalle päälle. Siinä on vissi ero. Ja jos se lähtee, ni sit se lähtee.

[QUOTE="vieras";26710119]No miksi ihmeessä sä olet sellaisen kanssa, eikö kannattaisi lähteä?[/QUOTE]

jaa ehkä elättelen toivoa siitä että se muuttuis jossain vaiheessa takaisin vähemmän kiukkuiseksi....

[QUOTE="vieras";26710119]No miksi ihmeessä sä olet sellaisen kanssa, eikö kannattaisi lähteä?[/QUOTE]

Eieieiei vaan ensin pitää yrittää ihan tosissaan vuosikausia... Kärsi siis ensin kunnolla.

[QUOTE="vieras";26710162]No, itse en ainakaan koe, että voin olla ilkeä miehelleni, vaikka olisin väsynyt ja masentunut. Tuo on todella lapsellista.[/QUOTE]

Et oo vissiin ollut koskaan väsynyt saatika masentunut?

• Tykkää
Reactions: Sanna80
[QUOTE="vieras";26710134]Ja mikähän se ero mahtaa olla, toinen kärsii sinun kanssasi joka tapauksessa...[/QUOTE]

Vaikkapa se, että vittumainen luonne on osa ihmistä, väsymys korjaantuu levolla ja masennus ajan kanssa ja/tai lääkityksellä.

Yhteistyössä