Ö
öhm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja öhm:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Lahden kirkonkylä=) missä on hirsinen kauppakeskus?
Heinola
Hmm.. mut pelattiin munkki kahville
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öhm:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Lahden kirkonkylä=) missä on hirsinen kauppakeskus?
Heinola
Alkuperäinen kirjoittaja xx:tuttu paikka toi vojakkala. itse oon kotoisin pilpalasta päin.. kesämökki on punelian rannalla...
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Suomen ensimmäinen presidentti sekä Mika Myllylä :|
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Ruokolahdesta tulee mieleen myös leijona! Vai olenko ainoa niin vanha, että muistaa sen...
Itse olen kotoisin suht pieneltä paikkakunnalta, josta on myös Lauri Tähkä. En vain pitkään aikaan ole siellä itsekään asustellut.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Oottepa te isoilta paikkakunnilta
Myllysilta löytyy täältäkin, mutta Turku on aika lailla toisella puolen Suomea.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Oottepa te isoilta paikkakunnilta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Sellanen pieni ydinvoimala tuossa 20 kilsan päässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Tässä käpykylässä on kuulemma parasta moottoritie, jonka ansiosta ohi pääsee ja lujaa. Täältä on myös Apulannan pojat kotoisin, ja nykyään täällä asuu Irina, Jope Ruonansuu ja Laura Voutilainen.