Mistä pikkupaikoista/kylistä täällä on ihmisiä? Kertokaa siitä joku pikku juttu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nyt lähtee nukkumaan.. heinolassa on muuten kauniit kesämaisemat kanssa järven rannalla. siellä taisi myös olla se tähtisilta. Tosi kauniit järvimaisemat. ja sipe santapukki muuttaa sinne=)

http://karvia.fi/

Täältä Karviasta siis ollaan. Pohjois-Satakunnassa siis, mutta aivan Etelä-Pohjanmaan kainalossa :). Täältä on kotoisin Anne Mattila (+muut Mattilan tytöt tietysti myös). Karvia on vireä ja viihtyisä kunta. jonne ajauduin miehen perässä ja täällä on hyvä, koska täällä on koti <3 .

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Ruokolahdesta tulee mieleen myös leijona! Vai olenko ainoa niin vanha, että muistaa sen...
Itse olen kotoisin suht pieneltä paikkakunnalta, josta on myös Lauri Tähkä. En vain pitkään aikaan ole siellä itsekään asustellut.

Mä muistan kans ;)

Tässä käpykylässä on kuulemma parasta moottoritie, jonka ansiosta ohi pääsee ja lujaa :D. Täältä on myös Apulannan pojat kotoisin, ja nykyään täällä asuu Irina, Jope Ruonansuu ja Laura Voutilainen.

Löytyy Susiluola mein kunnasta :)

"Tallattu lattiapinta ja kivityökaluja yli 120 000 vuoden takaa. Kaikki ne todistavat elämästä Susivuorella ennen kuin jääkausi peitti maan alleen tuhansiksi vuosiksi. Susiluola on ainutlaatuinen nähtävyys, sillä sen kaltaista ei ole muualla Pohjoismaissa. Susiluolaa ympäröivä maasto on täynnä merkkejä jääkaudelta, ja itse luola on vanhin tunnettu asuinpaikka Suomesta. Susiluola ja sitä ympäröivä luonto kertovat tarinaansa tuhansien vuosien takaa"

Siilinjärvi.

Seiltä on kotosin se Kristiina Komulainen (kuorosota yms) Ja oli muuten ÄRSYTTÄVÄ jo yläasteen aikoihin.
Samoin sielä on NRJ:n iltapäivien juontaja Mira Kuronen. Ja siitä ei koskaan uskonu että siitä tulee tollanen kun se on.

Hiekkakuopat ja kemira ja sen valkoset kasat.

Yhteistyössä