Mistä paksummat farkut teinille talveksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teinipojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Teinipojan äiti

Vieras
Teini ei suostu käyttämään koulussa toppahousuja, vaan aikoo sinnitellä farkuilla taas koko talven. Viime vuonna hänellä oli vuoritetut farkut, jotka olivat hyvät, mutta nyt pienet. Mistä mä löydän kokoa 164cm tai 170cm paksut tai vuorelliset farkut hänelle? Edelliset löytyivät kirpparilta :).

Mulla olisi mennyt hermot jos äiti olisi mulle sanonut, että mun pitää teini-ikäiseenä käyttää toppahousuja tai vuorellisia farkkuja. Onneksi tajusin itte pukia tavallisten farkkujen alle tarpeeksi vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Hennesillä oli toppahousuja, jotka näyttää farkuilta. Kelpaiskohan sellaiset?

Ehkä, pitääkin kysyä. Ainakin vapaa-aikana saattaisi kelvata, jos ei kouluun laittaiskaan. Kiitti vinkistä!

Tämmöset siis, mutta sivuilla luki, että on jo loppuunmyyty :o
http://shop.hm.com/external/media/campaign_images/fin/765_children_detalj_7_stora_fin.jpg

Mulla olis kahdet vuorelliset housut, toiset farkut ja toiset harmaakuvioiset, kokoa 170cm. Poika piti niitä viime talvena (harmaita enemmät eli farkut ovat melkein kuin uudet...) Just sovitettiin ja pienethän ne on. Mutta näitä tosiaan piti, kun ei enää toppahousuja pitänyt ja hyvin meni viime, pitkä, talvi!