Mistä ostatte seksihepeneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukaan ei vaan kehtaa vastata :)
Ihan kaupasta ostan,HM:llä esim kivoja stringejä..meidän ukko ainakin syttyy hihattomasta topista ja semmosista pitsi stringeistä enemmän kun mistään korsetti hörpötyksistä

Mä haluaisin jostain löytää niitä narustringejä, missä on esim. joku timanttikoriste takana, mut ei niitä löydy enää mistään :/ Ne on niin kivoja matalien farkkujen kanssa :D Saa muut mammat puistossakin jotain uutta puheenaihetta :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä haluaisin jostain löytää niitä narustringejä, missä on esim. joku timanttikoriste takana, mut ei niitä löydy enää mistään :/ Ne on niin kivoja matalien farkkujen kanssa :D Saa muut mammat puistossakin jotain uutta puheenaihetta :xmas:

Mulla oli tollaset kunnes se koru hajos :headwall: Liikeestä ostin ne, yhdet vastaavat oon ostanu muistaakseni lindexiltä tms

Perushepeneitä tulee ostettua aika paljon H&M:ltä (hinnan vuoksi :ashamed: ) siis korsetteja, stay uppeja ym.
Mies joskus ostaa mulle "oikeista" alusvaateliikkeistä seksikkäitä pikkuhousuja ym, tykkään kovasti! Kenkien suhteen hankalaa, kun mies tykkää tosi korkeista piikkikoroista joita ei pysty oikeesti missään käyttämään ja kengät on kuitenkin aika kalliita, saappaat varsinkin. Yhdet tällaiset korkkarit oon kenkäkaupasta ostanut.

Nettikaupoissa näyttää olevan paljon edullisempaa, mutta onko ne tosi huonolaatuisia? Kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mulla oli tollaset kunnes se koru hajos :headwall: Liikeestä ostin ne, yhdet vastaavat oon ostanu muistaakseni lindexiltä tms

Mä oon löytänyt lindexiltä ja henkasta vaan ihan perusstringejä, ne ei oo niin kivoja, nuo narumallit on muutenkin mukavempia päällä...

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:

Mä oon löytänyt lindexiltä ja henkasta vaan ihan perusstringejä, ne ei oo niin kivoja, nuo narumallit on muutenkin mukavempia päällä...

Käys alusvaateliikkeis, noi mun on kyl täysin pelkkää narua - jos ei lasketa sitä pientä kangaspalaa etumuksessa

Niin ja seksikaupoista oon siis myös katsellut mutta esim. Sincityssä oli musta aika kalliit hinnat ja melkein samanlaista vaatetta saa sieltä henkkikseltäkin. Mitään rooliasuja tms me ei harrasteta, miestä ei kiinnosta eikä muakaan erityisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
http://www.finland-shop.net/index.php?cPath=65_111&osCsid=f93bffccfd9c5b35928f90a8a422ced0 tuola on ainaki jonkun verran narustringejä eikä oo hirveen kalliita :)

Tuol oli parit ihan kivat, mut monet noista narustringeistä oli kyl arkikäyttöön sopimattomia...

Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Niin ja seksikaupoista oon siis myös katsellut mutta esim. Sincityssä oli musta aika kalliit hinnat ja melkein samanlaista vaatetta saa sieltä henkkikseltäkin. Mitään rooliasuja tms me ei harrasteta, miestä ei kiinnosta eikä muakaan erityisesti.

Juu, ei muakaan rooliasut kiinnosta, mutta haluan pitää joka ikinen päivä seksikkäitä alusvaatteita, ministringejä ja pitsiä jne... Täytyy pitää mies kiinnostuneena, niin saa itekin enemmän :whistle: :p

Yhteistyössä