E
eräs
Vieras
Itse olen vähän kyllästynyt tähän hm, ellos, netanttila, lindex ja kappahl tarjontaan.
Vinkatkaa minulle liikkeitä!!
Vinkatkaa minulle liikkeitä!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veromoda ja Vila. hyvän hintaisia vaikka välillä tusinatavaraa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Seppälä myy tosi pask**. Ei tosiaan vaatteet kestä kuin muutaman pesun ja sitten haalistuvat ja menettävät muotonsa.
Itse tilaan aika paljon EMP:ltä. Siellä kivat vaatteet. Tosin ei varmaan moni tykkää..Käy tsekkaa sivut!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Seppälä myy tosi pask**. Ei tosiaan vaatteet kestä kuin muutaman pesun ja sitten haalistuvat ja menettävät muotonsa.
Itse tilaan aika paljon EMP:ltä. Siellä kivat vaatteet. Tosin ei varmaan moni tykkää..Käy tsekkaa sivut!
Mikä toi EMP on?
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:EMP ei ihan mun tyylinenEn edes poikalapsilleni osta pääkallo vaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Nykyään omasta kaupastakun voin sitten valitsea ihan mitä itse haluan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Seppälä myy tosi pask**. Ei tosiaan vaatteet kestä kuin muutaman pesun ja sitten haalistuvat ja menettävät muotonsa.
Alkuperäinen kirjoittaja voeras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Nykyään omasta kaupastakun voin sitten valitsea ihan mitä itse haluan
omistatko vaatekaupan??
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja voeras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Nykyään omasta kaupastakun voin sitten valitsea ihan mitä itse haluan
omistatko vaatekaupan??
juu,ei auki vielä,syyskuussa vast avaan tai sitten vain viikko enää kestää,mun syy etten aikaisemmin avaanut,kun ei aika ole ja tilauksijen kans kestäänyt kauan
Mille paikkakunnalle avaat myymälän?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja voeras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Nykyään omasta kaupastakun voin sitten valitsea ihan mitä itse haluan
omistatko vaatekaupan??
juu,ei auki vielä,syyskuussa vast avaan tai sitten vain viikko enää kestää,mun syy etten aikaisemmin avaanut,kun ei aika ole ja tilauksijen kans kestäänyt kauan