Mistä ostat vaatteesi ja kuinka usein ostat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Bettina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suurimman osan kirpparilta. Sieltä kelpaa vain uudenveroiset merkkivaatteet. Perustrikoot henkkamaukalta, myös zarassa on paljon silmääni miellyttäviä vaatteita. Mies ostaa omansa esim. Henkkamaukalta, Stockmannilta tai sokoksesta, minä yleensä toimin makutuomarina.

Viikoittain tulee ostettua jotain vaatetta tai asusteita.

[QUOTE="...";28771831]Suurimman osan kirpparilta. Sieltä kelpaa vain uudenveroiset merkkivaatteet. Perustrikoot henkkamaukalta, myös zarassa on paljon silmääni miellyttäviä vaatteita. Mies ostaa omansa esim. Henkkamaukalta, Stockmannilta tai sokoksesta, minä yleensä toimin makutuomarina.

Viikoittain tulee ostettua jotain vaatetta tai asusteita.[/QUOTE]

Lapsille ostan netistä alennusmyynneistä merkkivaatteita (ainakin ulkoiluvaatteet), lisäksi esim. henkkamaukalta ja lindexiltä.

Ostan kaikki vaatteet kirpparilta, yleensä merkkivaatteita, tyhmää maksaa henkkamaukasta 2e kun merkkivaatteen voi saada 2,50 :D

Kyllä henkkamaukkaakin ostan jos edullisesti saa :)

Ei oo kyllä mitään järkeä ostaa uutena vaatetta 29 eurolla, kun kirpparilta saman saa hyväkuntoisena parilla eurolla. Kirppareilla kaikenlisäksi monipuolisempi valikoima vaatteita :) mieluummin ostan 10 vaatetta kirpparilta, kuin yhden uutena kaupasta.

Vuodessa säästyy huimat summat, tai en tiedä et säästyykö rahaa, mutta saat samalla rahalla paljon enemmän.

Netistä tilaan (Ellos ja H&M) ja sitten kiertelen kauppoja. En oo mitenkään uskollinen jollekin merkille. Netistä tilaan yleensä vähintään muutaman kerran kuukaudessa ja samoin kaupoilla käyn pari kertaa kuukaudessa.

Lapselle tykkään ostaa Elloksen, H&M:n, Lindexin ja Kappahlin vaatteita pääosin.

Mies hoitaa itse omat vaateostoksensa, käydään kyllä aina yhdessä shoppailemassa.

Ostan H&M, Ellos, Gina Tricot, Vero moda jne. sekä kirppiksiltä (eniten facebook-kirppiksiltä <3)
Miehelle ostan joskus, yleensä ostaa itse. Milloin mistäkin. Lapsia ei ole.

Yhteistyössä