Vaateliikkeitä Oulussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lasten vaatteita: Anton&Nina, Stockmann, Metsola, Lindex, H&m jne. Siinähän ne kaikki keskustassa on. Itse kyllä suosin paljon Zeppeliiniä, helppoa varsinkin lasten kanssa.

[QUOTE="Äiti";25038592]Hei! Mistä löytyy parhaat vauvan- ja lasten sekä nuorison vaateliikkeet Oulussa? Entä mistä itse ostat omat vaatteet?[/QUOTE]

Nuorisolle Mick's (tytöt ja pojat), VILA (tytöt) ja Viman alakerta (tytöt) sekä Stockmannin alakerrassa oleva One way (tytöt ja pojat).

Itselleni ostan vaatteet Stockkalta tai Vimasta yleensä.
Muita naistenvaateliikkeitä: Pukumies (jos sattuu löytymään jotain, itse en yleensä löydä), Halonen (täältäkin voi löytyä, riippuu mausta), Uusi Muoti (ei minun tyyliä, mutta toiset tykkää).

JOs määrittelet tarkemmin mitä haet, niin voin vastata tarkemmin :-)

[QUOTE="vieras";25038721]KappAhl, Lindex, Seppälä, H&M, Anton&Nina, onhan noita vaikka mitä keskustassa![/QUOTE]

Nämä samat on myös Kempeleen Zeppeliinissä, jossa on paljon kivempi asioida. Etenkin lasten kanssa. Oulussa kaikki liikkeet ovat hujan hajan ympäri keskustaa ja auton parkkeeraaminen kallista (jos nyt edes sattuu ruudun löytämään). Siksi toiseksi, Zeppeliinissä on nykyään uusia vaateliikkeitä, etenkin nuorisollle ja nuorekkaille aikuisille! Ihan hävettää olla oululainen, kun ei täällä ole edes kauppakeskusta...

Yhteistyössä