mistä noita vätysmiehiä sikiäää????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
sillon tällön palstalla ja aina on useempi kellä mies ihan uuno
miten noihin suhteisiin joutuu ja jää?
ja tosi monella mies käyttää hirveesti alkoa, minkä ikäsii te oikeen ootte kaikki, ihan teinejä vai?

joo, olen jäävi arvostelemaan...mun mies
- juo todella harvoin
- nousee usein aamulla lasten kanssa
- menee lasten kanssa ulos mielellään
- just nyt mamman luona 3 lapsen kanssa ja minä kotona yksin
- tekee kotitöitä, ruokaa jne.

Mun äljäke tekee noita kaikkia kanssa. Tai no, on tekemättä tuota juomista :D
Silti mä kysäisin eilen, että pitäiskö meidän erota ja odottelen edelleen vastausta :whistle:

samasta aiheesta mietin äsken aloitusta. en ollut ennen tätä palstaa edes tajunnut, että sellaisia miehiä on oikeasti olemassa, mistä täällä aloituksia tehdään vähän väliä. siis ihan tosi huh huh -kamaa. en katselisi itse päivääkään missään tilanteessa!!

mietiskelin juuri, että yhtä iso ongelma on siis naiset, jotka suostuu tuollaisiin suhteisiin. tosiasia on meinaan se, että kukin itse on vastuussa omasta elämästään ja jos tuollaisessa suhteessa elää eikä siitä pois lähde on se ihan oma päätös. mikä näitä naisia oikein vaivaa??

En ihmettele vätysmiehiä sinänsä, niitä on ihan samoin kuin naisiakin. Mutta sitä minäkin ihmettelen että miksi noiden kanssa aletaan/jäädään suhteeseen ja vielä tehdään lapsiakin. Ja sitten valitetaan lopun elämää miten paskaa kaikki on. Ja nyt jouku vastaa tähän että siitä unelmien prinssistä kuoriutui sammakko ihan "pyytämättä ja yllätyksenä" lapsen teon jälkeen. Mutta totuus on se että sitä sammakkoa ei vain ole nähnyt siinä rakastumisen ensihuumassa tai ei ole halunnut nähdä. Sitten iskee arki ja totuus paljastuu...Ja sitten on kuviteltu että TOINEN lapsi parantaa suhteen tai viimeistään kolmas...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
En ihmettele vätysmiehiä sinänsä, niitä on ihan samoin kuin naisiakin. Mutta sitä minäkin ihmettelen että miksi noiden kanssa aletaan/jäädään suhteeseen ja vielä tehdään lapsiakin. Ja sitten valitetaan lopun elämää miten paskaa kaikki on. Ja nyt jouku vastaa tähän että siitä unelmien prinssistä kuoriutui sammakko ihan "pyytämättä ja yllätyksenä" lapsen teon jälkeen. Mutta totuus on se että sitä sammakkoa ei vain ole nähnyt siinä rakastumisen ensihuumassa tai ei ole halunnut nähdä. Sitten iskee arki ja totuus paljastuu...Ja sitten on kuviteltu että TOINEN lapsi parantaa suhteen tai viimeistään kolmas...

Ja yleensä niitä lapsia aletaan hankkia suhteeseen samantien, eikä malteta odottaa vaikka yhdessäasumista tai edes puolen vuoden seurustelua. Sitten yllätytään, kun mies ei olekaan sellainen ihanneisä mitä itse on mielessään kuvitellut.

Ja jotenkin mun on vaikea uskoa, etteikö jo seurusteluaikana näe, että mies ottaa kuppia joka viikonloppu. Sitten kuvitellaan, että kyllä se lopettaa kun lapsi syntyy..

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Katsos Timppa kun tuo naisten taso täällä on se, että joutuvat miettimään ottavatko miehekseen juopon vai mamun. Kahdesta huonosta on paha valita...

Yhteistyössä