Mistä noita lahjoja on kertynyt noin pirusti?? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
4v poika: Postipate dvd, Cars dvd, muumipalapeli, animaatiokirja, 3 Tuomas Veturi -sarajn hahmoa puujunina, yöpuku + sukat, muumi shampoosetti, Puuha-Pete kännykkä.

2,5v tyttö: Postipate dvd, Hello Kitty dvd, Armi -kirja, yöpaita, 2 pakettia Hello Kitty duploja, yöpuku + sukat, muumi shampoosetti, setti leikkihedelmiä, pehmolelu.

Ja piti vain maks. 2 lahjaa per lapsi ostaa... :o

Mä olen ollut laiska. kaupoilla en ole vieläkään käynyt :headwall: Tosin pitkin vuotta olen jotakin näperrellyt lapsille. Mutta tuo tärkein :headwall: esikoisen villapaita ei kyllä valmistu jouluksi, ellen illalla saa jonkun kipinän noiden hihojen tekoon. Onneksi nuo lapset ei mitään kummosta ole pyytänytkään.
Mun jouluni kyllä nyt alkaa pikkusen myöhään, lapset on vielä koulussa,mutta tunnin päästä haen ja sit heillä loma alkaa.
Kyllä tää tästä :headwall: :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja ei löyvvy googlesta:
Mitäs ne semmoset Hello Kitty-duplot on?

Mie ostin Parollista sellaisen HK-talon, kasattavan, joka koostuu palikoista, jotka on yhteensopivia Duplo-legojen kanssa.

Ne on varmaan niitä samoja. Näitä on kaks pakettia, toisessa on pieni ponitalli ja toisessa joku jätskibaari. Ne on Unicon valmistamia eli ei "oikeita duploja", mutta yhteensopivia kyllä ja juuri samanlaista materiaalia kuin Legon duplot. Tämmösiä: http://www.amazon.co.uk/Hello-Kitty-Piece-Cream-Parlour/dp/B002OHD2Q6

Ostin Tampereelta Nekalan löytöliiteristä, maksoi jotain 25 e / paketti.

Alkuperäinen kirjoittaja ++:
no eihän tuossa oo ku ihan normimäärä.oisin halunnu noita kitty duploja mutta ei tääl missään oo niitä..mistä ap oot ostanu kitty dvdv:n?

Ei kun hei, sori! Tuli moka! Ei se ole Hello Kitty dvd, vaan Mansikka-Marja dvd!

Mulle on käynyt samoin :o Olen kerännyt lahjoja pian vuoden, siis ihan kirppiksiltäkin. Ja nyt kun aloin eilen paketoimaan, huomasin että niitä on ihan liikaa vaikka osa menee sukulaisten nimiin. En siis annakaan kaikkia nyt. Osa jää synttärilahjoiksi tai menee muille.

Yhteistyössä