Mistä niitä miehiä oikein löytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen kohta jo 20v enkä ole ikinä seurustellut. :/ Olenhan mä vielä tosi nuori, mutta harvinaista se kuitenkin on, ettei tässä iässä ole seurustellut kertaakaan. En ole ikinä löytänyt samasta koulusta ketään, en harrastuksista (kaikki olleet tyttöjä..), en koulusta, en töistä, en baarista, en kavereiden kavereista. Mistä ihmeestä voisin löytää "sen oikean"? Baari on ainoa paikka, jossa on edes mahdollista löytää joku, tosin sielläkin suuri osa on kännissä ja/tai etsii yhden yön seuraa. Mulla on jo niin suuri kaipuu miehen kainaloon. :(

ehkä joku urheiluharrastus, esim. joku itsepuolustuslaji tai kuntosali. Tai sit meet opiskelemaan, siel ainaki löytyy. Mä en ees ikinä ehtiny ettiä mun miestä ku oltiin kämppiksiä eka :D

Mä oon elämäni aikana seurustellu tasan 3 kertaa, jos ekaa kertaa voi edes seurusteluksi sanoa. Olin silloin 14v, ja sitä kesti kuukauden, sen tyypin tapasin koulussa mutta otin yhteyttä kortilla ja "käskin" laittaa sähköpostia. 15v löysin poikakaverin netistä, seuranhakupalstalta. Sitä suhdetta kesti n. 2,5v. 18v löysin nykyisen aviomieheni samaiselta seuranhakupalstalta. Pian 3,5v oltu yhdessä.

Eli netistä löytää miehiä. Hyviä miehiä. ;)

Mä oon tosi huono ottamaan kontaktia ihmisiin, tätä mun miestä en varmasti ois ikinä edes tavannu, jos en ois netistä löytäny. :)

Alkuperäinen kirjoittaja koulusta:
ehkä joku urheiluharrastus, esim. joku itsepuolustuslaji tai kuntosali. Tai sit meet opiskelemaan, siel ainaki löytyy. Mä en ees ikinä ehtiny ettiä mun miestä ku oltiin kämppiksiä eka :D

Suositelen myös jotain kamppailulajia, kenties jopa painia, siinä pääsis myös iholle :D

Yhteistyössä