Mistä nettikaupasta TIGIÄ halvalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Tigin hiustuotteita olisin ostamassa. Jokin aika sitten oli joko vauva-lehdessä tai kaksplussassa nettiosoite jollekin ulkomaalaiselle sivustolle, joka myi tigin tuotteita halvalla. Haluaisin ostaa. Tietääkö joku?

www.lookfantastic.com tuolta olen itse tilannut ja huomattavasti edullisempia kuin Suomessa. Tosin säännöt on muuttunut sen verran, että spray-tuotteita eli siis lakkoja ja muita vastaavia ei saa enää tilattua Suomeen ollenkaan :( Todella harmi kun ne oli tuolla niin paljon halvempia. Kannattaa myös katsoa sieltä ne monen tuotteen pakkaukset, monesti saattaa saada kolmekin tuotetta sillä hintaa kuin suomesta yhden.

Niin ja googleta lookfantastic vouchers niin saattaa vielä löytyä sellaisia alennuskoodeja, jolla saa esim loppusummasta tietyn määrän hintaa pois tai muuta alennusta. Mulla tuo on ainakin toiminut. Kerran hävis paketti matkalle postin takia mutta sain heti tilalle uudet ja melkein saman päivänä korvaavan toimituksen kanssa tuli kotiin se alkuperäinen paketti. Oli käynyt jossain ihme arabimaassa postileimoista päätellen :) Eli sain siis yhden hinnalla samat kamat kahdesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.feelunique.com/

Tuolta. Ei toimituskuluja. :)

Suosittelen, itse olen käyttänyt pari kertaa. Tosin kaikki spräy ja ponnekaasu jutut ei luonaa, mutta shamppoot, hoitoaineet ja sun muut sellaiset saa hyvin ja halvalla.

Yhteistyössä