Mistä nettikaupasta löytyisi vielä talvihaalari pojalle kokoa 116 cm?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Oon niin huono etsimään täältä netistä itse mitään ja siksi kysynkin, että mistä nettikaupasta voisin löytää poikaselle hyvälaatuisen talvihaalarin kokoa 116 tai 110 cm?
Onko joku törmännyt?

Meinaa olla aika tiukassa tähän aikaan löytyminen...

:flower:

Mihin sitä talvihaalaria enää tähän aikaan vuodesta tarvitsee kun talvi alkaa olla jo lopuillaan? Sitähän on kesäkelitkin kohta. Ja ensi talveen mennessä poikasi on todennäköisesti jo niin kasvanut, että talvihaalari on silloin jo todennäköisesti käynyt pieneksi.

Kuosillinen ja yksivärinen käy. Hintaluokka noin maks. 100 €, jos on hyvä haalari.

Huutonettiä oon seuraillut jo jonkin aikaa, mutta tätä kokoa on vähän tarjolla. Ja uusista pyydetään kauppaakin enemmän. :(

Tarvitsetko sen siis vielä täksi talveksi?
Vai ensi talvea vartenko olet ostamassa?

Jos käytetty kelpaa, niin minulla on pojan 116 cm Remu-puku joutavana. Ei tarvita enää tänä talvena, kun on ollut kakkospukuna.

Erätukussa oli jotain? Ja alennuksella, omalle oon harkinnut, kun tuolla isommalla on ollut pidempään noita Erätukun vaatteita käytössä ja olen ollut tyytyväinen. Haalareista ei vaan oo kokemusta...

Tarvitsetko sen siis vielä täksi talveksi?
Vai ensi talvea vartenko olet ostamassa?

Jos käytetty kelpaa, niin minulla on pojan 116 cm Remu-puku joutavana. Ei tarvita enää tänä talvena, kun on ollut kakkospukuna.

Sekä nyt lopputalveen että ensi syksyyn.
Millainen Remu sulla ois? Väri? Käytetty kyllä käypi.
(oon vähän kranttu ostaja. :/ )

Sekä nyt lopputalveen että ensi syksyyn.
Millainen Remu sulla ois? Väri? Käytetty kyllä käypi.
(oon vähän kranttu ostaja. :/ )

Se on sellainen tumma väriltään, olisiko tummaa liilaa ja sellaista tummaa murrettua vihreää. On nyt pesussa joten en pääse tarkistamaan. Mutta jos haluat, voin pistää sinulle huomenna vaikka kuvan siitä.
On siistikuntoinen, mutta toki käytetty. Voisin siitä luopua ns. halvalla eli vaikka ihan 20 eurolla tms.

Pystyisikö pistämään minulle yksäriä, olen siis oikeasti Huom
jos ei onnistu, niin voin kyllä kirjautua.