Mistä netistä vois tilata kankaisen joulukalenterin ts. sellaisen jossa pusseja pikkulahjoja varten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulukalenteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulukalenteri

Vieras
Otsikossa tulikin jo tuo kysymys eli mistä netistä vois tilata kankaisen joulukalenterin ts. sellaisen jossa pusseja pikkulahjoja varten?
Vielä ehtis ennen joulukuun 1. päivää, jos heti löytäis netistä. Olisko kenelläkään tietoa?

Mäkin haluaisin, mutta sellaisen johon mahtuu myös jokin paketti. Kaikki mitä mä olen nähnyt myynnissä niin ne taskut/sukat ym. lokerot on niin pieniä, ettei niihin varmaan mahtuisi edes lego ukko.

Joku on tämmöisen itse väsännyt.

Eli siihen kalenteriin tarvitaan punaista huopakangasta, kullan väristä nyöriä, vihreää ja punaista nyöriä, kimalleliimaa, minipyykkipoikia. Ompelin huopakankaasta n. 7x10cm pussukoita ompelukoneella 24 kappaletta tietenkin. Kirjasin kimalleliimalla jokaiseen pussiin numeron. Laitoin sisälle namun tms. ja sidoin vihreillä ja punaisilla nyörillä kiinni. Ripustin seinälle pitkähkön " kultaisen" nyörin ja siihen laittelin sitten pussukat kiinni minipyykkipojilla joissa oli jouluinen aihe. Niitä saa mm. Tiimarista suht edullisesti.

Yhteistyössä