A
Ainolie
Vieras
Oon tossa kattellut yhden tuttavan elämää ja ihmetellyt. Kyseessä on nuorehko nainen, n. 25v, todella mukava ja kaikenlisäksi kaunis nainen. No nainen meni naimiseen 3v sitten ja samantien tuli lapsikin. Kaikki näytti hyvältä. Mutta naisen mies meni sitten pettämään syntymän aikoihin ja sen jälkeen. Suoraan sanoen yksi huora suorastaan hyeenana oli paikalla... Kiinni jäi mies tuosta
No nainen antoi tuon anteeksi ja sitten toista lasta tuloille... ja arvatkaapas mitä. No nyt tuo ukko on jättänyt vaimonsa ja muuttanut toisen HUORAN luokse (ei siis sama). EI jumalauta! Mistä tommosia ihmisiä sikiää. Minä kyllä tiedän, että puolet miehistä on täysiä sikoja, mutta aina tuntuu vaan löytyvän noita hyeenahuoria kanssa rikkomaan liitot.
Varmaan on tälläkin palstalla moisia naisia. HÄVETKÄÄ!!!
No nainen antoi tuon anteeksi ja sitten toista lasta tuloille... ja arvatkaapas mitä. No nyt tuo ukko on jättänyt vaimonsa ja muuttanut toisen HUORAN luokse (ei siis sama). EI jumalauta! Mistä tommosia ihmisiä sikiää. Minä kyllä tiedän, että puolet miehistä on täysiä sikoja, mutta aina tuntuu vaan löytyvän noita hyeenahuoria kanssa rikkomaan liitot.
Varmaan on tälläkin palstalla moisia naisia. HÄVETKÄÄ!!!