Mistä muka löytyy vielä Reimatec toppahanskoja, kun pitäisi saada uudet tilalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinkistä kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vinkistä kiitollinen

Vieras
Blaah. Pojan pari kk käytetyt Reimatecin hanskat ovat risat ja tein reklamaation. Sieltä tuli viesti, että pitäisi viedä ne takaisin kauppaan ja saada uudet tilalle. Mutta: onko muka jossain vielä hanskoja, eikö ne kaikki myyty jo alella.

Olen ostanut hanskat Jesperistä Helsingistä, mutta liikkeellä ei ole varmaan väliä.

Onko kukaan nähnyt enää hanskoja liikkeissä?

Alkuperäinen kirjoittaja Vinkistä kiitollinen:
Blaah. Pojan pari kk käytetyt Reimatecin hanskat ovat risat ja tein reklamaation. Sieltä tuli viesti, että pitäisi viedä ne takaisin kauppaan ja saada uudet tilalle. Mutta: onko muka jossain vielä hanskoja, eikö ne kaikki myyty jo alella.

Olen ostanut hanskat Jesperistä Helsingistä, mutta liikkeellä ei ole varmaan väliä.

jesperistä en tiedä mutta citynmarketista saat.

Alkuperäinen kirjoittaja helena:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkistä kiitollinen:

jesperistä en tiedä mutta citynmarketista saat.

Siis onko Cittarissa myynnissä myös Reimatecin hanskoja? Pitää suunnistaa sinne, jos näin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Oli ainakin viime viikolla Jesperssä sekä Anton Ninassa.

Kai se on soitettava paikalliseen Jesperiin ja kysyttävä, onko vielä.
Ajattelin, että ei varmastikaan ole, kun kerran on jo kevätvaatteet tulleet.

Kiitos!