mistä mekko häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mekoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mekoton

Vieras
Häät olisi parin viikon kuluttua ja juhlapukua ei siis vieläkään ole. Olen vieras. Haluan jonkun suht yksinkertaisen kauniin mekon esim. joku kotelomekko. Olen nyt käynyt kaupungilla ja ei löytynyt mekkoa. Netistäkin olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole tullut sellaista vielä vastaan mikä ois hinnankin puolesta sopiva. Mekko saisi maksaa max.100e.

Laittakaa linkkiä tai vinkkiä mistä kannattaa etsiä.

Kokemuksesta en ikinä ostaisi netistä. Tai no, jos hyvissä ajoin tilaa että olisi aikaa vaihtaa se. Aivan varmasti kun se mekko saadaan kotiin sovitettavaksi niin aina siitä mekosta löytyy jotain minkä takia täytyy palauttaa tai vaihtaa se.

Seppälässä myöskin kävin tänään, mut ei löytynyt sieltäkään vaikka useampaa mekkoa sovitin. Oon 25 v, haluaisin jonkun yksivärisen mekon, ei mitään monikirjavaa. Ja sais olla sellainen kapeahko ja istuva. Kovin tuntuu olevan sellaisia mekkoja kaupoissa, missä rinnan alla leikkaus/vyö ja sitten alkavat levenemään ja ne näyttää mun päällä ihan äitiysmekoilta joten en sellaista halua.

Halosta täällä ei tietääkseni edes ole, mut ehkä täytyy lähteä naapuri kaupunkiin ens viikonloppuna ja kattelee sieltä ku siellä on ainakin Halonen.

[QUOTE="aloittaja";26294954]minkä hintaluokan mekkoja Halosella on?[/QUOTE]

Yli 100 euroa maksavat. Sieltä olen itselleni yo-mekon ja sittemmin coctail-mekon hankkinut.

Huh, no onpas nekin kalliita. Ehkä kuitenkin käyn ens viikonloppuna kattomassa sieltä Haloselta. Niitten nettisivuilla ainakin näytti olevan ihan siistinnäköisiä mekkoja.